نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

اولین تصاویر انیمیشن Connected به تهیه کنندگی فیل لرد و کریس میلر منتشر شد

شرکت سونی پیکچرز اولین تصاویر انیمیشن Connected که فیل لرد و کریس میلر به‌عنوان تهیه‌کننده در آن حضور دارند، را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی انیمیشن Connected (کانکتد) منتشر شده است. به‌تازگی EW اولین تصاویر رسمی این انیمیشن سینمایی را منتشر کرده که در تصویر اول شاهد حضور اعضای خانواده میچل هستیم که ابی جکوبسون در نقش کیتی میچل، دنی مک‌براید در نقش ریک میچل، مایا رودولف در نقش لیندا میچل، مایک ریاندا در نقش آرون میچل و سگی به‌نام مانیچی هستیم. در تصویر دوم نیز تنها شخصیت کیتی میچل قابل مشاهده است. همچنین اریک آندره در نقش مارک باومن و الیویا کلمن در نقش پال، دیگر صداپیشگان این اثر هستند. فیل لرد و کریس میلر که پیش از این تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) را بر عهده داشته بودند، در همکاری دوباره با سونی پیکچرز به‌عنوان تهیه‌کننده انیمیشن Connected نیز حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

انیمیشن Connected

انیمیشن Connected

انیمیشن Connected داستان خانواده میچل که یک خانواده ناکارآمد، اما دوست داشتنی است، را دنبال می‌کند که تمرکز آن روی یک دختر نوجوان و هنرمند به‌نام کیتی است که مشتاقانه منتظر است تا فصل بعدی زندگی خود را در کالج رویایی خود و به دور از خانواده‌اش آغاز کند. بااین‌حال، ریک، پدر دوستار طبیعت خانواده تصمیم می‌گیرد تا برای رفتن کیتی به کالج یک سفر جاده‌ای و خانوادگی را ترتیب دهد که در این سفر لیندا، مادر کیتی، آرون، برادر کیتی و یک سگ از نژاد پاگ با نام مانچی نیز قرار است حضور داشته باشند، اما خیلی زود با یک ماجراجویی بزرگ‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بودند، روبه‌رو می‌شوند که در پی آن ناگهان تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و ربات‌های همدم در یک قیام جهانی بر علیه بشریت بلند می‌شوند و به نابودگر تبدیل خواهند شد و حال خانواده میچل باید مشکلات گذشته را کنار بگذارند و برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

انیمیشن Connected برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن سینمایی پیش از این The Mitchells Vs. The Machines نام داشت و مایک ریاندا وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد. همچنین طبق اطلاعاتی که تریلرترک منتشر کرده، اولین تریلر انیمیشن Connected در AlbertaFilmRatings ثبت شده و احتمالا به‌زودی و طی این هفته شاهد انتشار آن خواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده