نویسنده: Mehdi Rh
// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل I Love Hue Too؛ بازی با رنگ‌ها

 I Love Hue Too با ادامه راه بازی I Love Hue،  سعی دارد معما‌ها و پازل‌های جذابی را به گیمر‌ها ارائه دهد. با زومجی در معرفی این بازی جذاب همراه باشید.

استودیو !Zut که پیش از این توانسته بود بازی‌های سرگرم کننده ای مانند Klick Klack و I Love Hue را عرضه کند، این بار سعی دارد راه بازی I Love Hue را ادامه دهد و با ارائه یک تجربه مکمل برای آن، طرفداران را به وجد بیاورد.

بازی اندروید و آیفون I Love Hue Too یک تجربه سرگرم کننده و لذت بخش است که سعی دارد با معماهای جذاب و در عین حال چالش بر‌انگیز، محیط چشم‌نواز خود را به نمایش بگذارد. پیش از این هم استودیو !Zut توانسته بود با عرضه بازی‌های اعتیاد‌آور گیمر‌ها را به خود جذب و به سبک پازل معتاد کند. این بار هم این استودیو یک بازی خوش‌ساخت دیگر را آماده کرده است که همانند I Love Hue یک محیط خوش آب و رنگ را به طرفداران نشان می‌دهد و سعی دارد تا معما‌های جذاب را با رنگ‌هایی زیبا ترکیب کند. I Love Hue Too با استفاده از ترکیب رنگ‌ها و استفاده خلاقانه از تضاد میان آن‌ها، یک تجربه مکمل را برای بازی I Love Hue به نمایش می‌گذارد و چالش‌های فراوان و جذابی را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

مکانیزم حرکات و گیم‌پلی همانند نسخه قبلی، بسیار ساده طراحی شده است و وظیفه شما این است که بلوک‌های رنگارنگ در مراحل را طوری کنار هم قرار دهید تا هارمونی زیبایی از رنگ‌ها را ایجاد کنند. در بازی شاهد داستان خاصی نیستیم و صرفا باید پاسخ معما‌های آن را پیدا کنید. پس از شروع، آموزشی کوتاه را پشت سر می‌گذارید و سپس باید به پیشروی در مراحل و حل معما‌های جذاب بپردازید. قسمت آموزش بسیار کوتاه بوده و به زودی با محیط بازی آشنا می‌شوید. بلوک‌های رنگارنگ در مراحل هم بسیار چشم نواز طراحی شده است و در نگاه اول توجهتان را به خود جلب می‌کند. مراحل و معما‌های آن هم بر اساس بلوک‌های رنگارنگ شکل گرفته است. در واقع ایده اصلی طراحی مراحل بر اساس هارمونی رنگ‌ها است.

در طی مراحل باید بلوک‌های رنگارنگ در مراحل را طوری کنار هم قرار دهید تا هارمونی زیبایی از رنگ‌ها را ایجاد کنند.

طراحی بلوک‌ها و مراحل در این نسخه بسیار شبیه به بازی قبلی یعنی I Love Hue است با این تفاوت که فضا‌های مراحل بر خلاف نسخه قبلی معمولا یک تم تاریک دارند. در واقع سازندگان سعی دارند تا این نسخه از بازی را به یک نسخه مکمل تبدیل کنند. به طور کلی شما باید در پیشروی مراحل سعی کنید تا بلوک‌های رنگارنگ را طوری کنار هم قرار دهید تا به چیدمان درست خود برسند. چیدمان این بلوک‌های خوش رنگ باید طوری باشند که یک هارمونی زیبا از رنگ‌ها را ایجاد کنند و تغییر ملایمی را در آن‌ها شاهد باشیم. پس از این که هر مرحله را پشت سر گذاشتید و به ترکیب رنگ مورد نظر دست پیدا کنید، می‌توانید از مشاهده یک هارمونی جذاب از رنگ ها لذت ببرید. بخش انتخاب مراحل برای ادامه بسیار آسان است و می‌توانید یک ظاهر کلی از هر مرحله را در قسمت انتخاب مرحله، مشاهده کنید. پس از اتمام هر مرحله می‌توانید عملکرد خود را ببینید. همچنین تعداد حرکاتی که برای حل پازل در مراحل انجام داده‌اید، به شما نشان داده می‌شود.

پس از این که هر مرحله را پشت سر گذاشتید و به ترکیب رنگ مورد نظر دست پیدا کنید، می‌توانید از مشاهده یک هارمونی جذاب از رنگ ها لذت ببرید.

همانند نسخه قبلی، علاوه بر بلوک‌های رنگی، بخش‌هایی هم برای گیمر‌ها در نظر گرفته شده‌اند که قادر به جابجایی آن‌ها نیستید. این قسمت‌ها که با نقاطی سیاه رنگ متمایز شده‌اند، مسیر‌هایی را مشخص می‌کنند که باید در این مسیر‌ها به چیدمان بلوک‌ها بپردازید و به ترکیب رنگ مورد نظر برسید. هرچه قدر که در مراحل بازی پیشرفت کنید، به ساختارهای سخت‌تری برخورد می‌کنید به طوری که حل کردن معما‌ها، چالش برانگیز‌تر می‌شود. تغییر رنگ بلوک‌ها در مراحل به خوبی طراحی شده است و از پیشروی در بازی خسته نمی‌شوید. در واقع رنگارنگ بودن محیط مرحل به قدری جذاب است که اشتیاق بیشتری برای ادامه پیدا می‌کنید. هرچه قدر به جلو پیش می‌روید، چالش‌ها و معماها سخت‌تر می‌شوند تا حدی که پیدا کردن تغییر رنگ بلوک‌ها کار به کار سختی تبدل می‌شود. موسیقی هم ترکیب خوبی را با معما‌ها و به خصوص محیط‌های رنگارنگ مراحل ایجاد کرده است و به لذت بخش‌تر شدن بازی کمک می‌کند.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

I Love Hue Too با ایجاد اختلاف‌های کوچک به نسبت نسخه قبل، تجربه جذابی را از یک بازی معمایی به گیمر‌ها ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران سبک پازل هستید بازی I Love Hue Too گزینه مناسبی برای شما است و می‌تواند در طول مراحل خود حسابی سرگرم نگهتان دارد. درکنار دانلود بازی می‌تواند نظر خود را با ما در میان بگذارید و همچنین در صفحه‌ی بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید.

دانلود بازی I Love Hue Too

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده