// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

فروش بازی Temtem از ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرد

شرکت هامبل باندل اعلام کرده است که میزان فروش بازی Temtem از ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرده است.

تقریبا یک ماه پیش بود که بازی Temtem به‌صورت دسترسی پیش از موعد در فروشگاه استیم قرار گرفت. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گفته‌های شرکت Humble Bundle، میزان فروش این بازی از مرز ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرده است. اگرچه این میزان از فروش برای یک بازی رده‌ی AAA و بازی‌های معروف به چشم نمی‌آید، اما برای بازی Temtem که تنها یک ماه از انتشار آن در حالت Early Access گذشته است، یک رکورد خوب و قابل‌توجه محسوب می‌شود.

بازی Temtem با الهام‌گیری از مجموعه Pokemon ساخته شده است و استودیو Crema Games به‌مناسبت رسیدن به این میزان از فروش، اطلاعاتی را در مورد بازی منتشر کرده است. براساس این اطلاعات تاکنون بیش از یک میلیون و چهارصد هزار Temtem (شخصیت‌های داخل بازی) در سراسر دنیا متولد یا پرورش داده شده‌اند. خطرناک‌ترین و وحشی‌ترین Temtem نیز Skunch نام دارد و همچنین تمتمی به‌نام Kinul به‌عنوان بیشترین انتخاب بازیکنان برای رقابت ثبت شده است.

بازی Temtem

شرکت هامبل باندل اعلام کرده است که استودیو Crema Games قرار است به‌زودی نقشه‌ی توسعه و محتوای جدید این بازی را منتشر کند. به واسطه‌ی این نقشه یا Roadmap متوجه خواهیم شد که چه محتوا و تغییراتی پیش از انتشار بازی در سال آینده‌ی میلادی، در آن اعمال خواهد شد. همچنین محتوای پس از انتشار نسخه کامل بازی نیز توسط این استودیو اعلام خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده