نویسنده: Mehdi Rh
// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Boris and the Dark Survival؛ گرگ دوست داشتنی

بازی Boris and the Dark Survival با الهام گرفتن از شخصیت بوریس، گرگ محبوب کارتونی سینما، سعی دارد یک تجربه معمایی و ترسناک را به گیمر‌ها تقدیم کند. با زومجی در معرفی این بازی موبایل همراه باشید.

استودیو Joey Drew که پیش از این توانسته بود بازی‌های با کیفیتی مانند Bendy & The Ink Machine و Bendy In Nightmare Run را به بازار عرضه کند، این‌بار سعی دارد با ادامه همان مسیر قبلی خود یعنی استفاده از شخصیت های کارتونی در بازی، یک تجربه جدید و لذت‌بخش را عرضه کند.

بازی اندروید و آیفون Boris and the Dark Survival که علاوه‌بر پلتفرم‌های موبایل برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش هم عرضه شده، یک بازی سرگرم کننده و با کیفیت است. در بازی Boris and the Dark Survival شاهد حضور سگ بامزه محبوب انیمیشن‌ها، یعنی بوریس هستیم. استودیو Joey Drew در تلاش است تا با استفاده از این شخصیت محبوب و ترکیب آن با حس ترس و معماهای جذاب، توجه گیمر‌ها را به خود جلب کند.

boris

شما در بازی هدایت شخصیت بوریس را بر عهده دارید و باید در محیط و فضاهای مرموز بازی به دنبال وسایل مورد نیاز خود بگردید. البته قسمت ترسناک بازی از جایی شروع می‌شود که در  پیشروی مراحل دیگر تنها نیستید و هرلحظه امکان دارد تا هیولای داستان به شما حمله‌ور شود! پس از شروع داستان و آشنایی با محیط، در یک کلبه مرموز و تاریک قرار می‌گیرید. در قسمت اول سیستم آموزش بازی، نحوه حرکات ساده مانند راه رفتن و دویدن و همچنین تعامل با وسایل مختلف را به شما یاد می‌دهد.

شما در بازی هدایت شخصیت بوریس را بر عهده دارید و باید در محیط و فضاهای مرموز بازی، به دنبال وسایل مورد نیاز خود بگردید

مکانیزم گیم پلی بازی بسیار آسان است و صرفا باید به دنبال وسایلی بگردید که به آن‌ها احتیاج دارید. در واقع به جز حرکت کردن و دویدن و تعامل با وسایل در محیط، کار دیگری نمی‌توانید انجام دهید. همچنین در هر مرحله امکان دارد هیولای داستان به سراغتان بیاید و باید به حرکات سریع و به موقع از آن فرار کنید. سازندگان در محیط‌های مراحل به خوبی توانسته‌اند حس ترس را به گیمر‌ها القا کنند. خصوصا زمانی که هیولای داستان به سراغتان می‌آید با چالش‌های جذابی برای فرار کردن روبرو خواهید شد. مثلا می‌توانید برای فرار از دست هیولا در کمد‌ها پنهان شوید یا این که به دویدن ادامه دهید. تمامی مراحل در یک فضای کلبه مانند روایت می‌شوند و پس از این که پاسخ معما‌های هر مرحله را پیدا کردید، با یک آسانسور به طبقه بعدی منتقل می‌شوید.

boris

تمامی مراحل در یک فضای کلبه مانند روایت می‌شوند و پس از این که پاسخ معما‌های هر مرحله را پیدا کردید، با یک آسانسور به طبقه بعدی منتقل می‌شوید.

در هر قسمت می‌توانید هدفی که باید پشت سر بگذارید را در بالای صفحه مشاهده کنید. در بیشتر اهداف هر مرحله، صرفا باید وسایل و ابزاری را پیدا کنید تا با آن ها بتوانید به بخش بعدی راه پیدا کنید. همچنین معمولا در قسمت ابزار‌ها چند بخش برای شما در نظر گرفته شده است تا آن‌ها را با وسیله مورد نیاز پر کنید. در مراحل بازی شاهد محیط‌هایی تاریک هستیم به‌طوری که شخصیت اصلی داستان همیشه یک چراغ قوه بر روی سر خود حمل می‌کند. این تاریکی محیط و نورپردازی مراحل به خوبی حس یک بازی ماجراجویی ترسناک را به مخاطبان القا می‌کند. قسمتی هم در محیط برای شما در نظر گرفته شده تا بدانید چه مقدار به پایان نیروی بوریس باقی مانده است. برای دویدن در بازی احتیاج به نیرو دارید و درواقع باید نیروی خود را مدیریت کنید تا بتوانید به موقع از دست هیولا فرار کنید. در بخش‌هایی از مراحل شاهد حضور عکس‌های شخصیت Bendy هم هستیم که به نوع خود می‌تواند برای طرفداران مجموعه جذاب باشد. موسیقی بازی بسیار خلاقانه طراحی شده است و توسط شما کنترل می‌شود. یک گرامافون در هر قسمت وجود دارد که می‌توانید آهنگ مورد علاقه‌تان را برای پیشروی در مراحل انتخاب کنید. البته تمامی موسیقی‌ها از ابتدا در دسترس نیستند و برای به‌دست آوردن آن‌ها نیاز به کسب امتیاز در مراحل دارید. افکت‌های صوتی هم به خوبی کار شده‌اند و سعی دارند تا به ترسناک‌تر شدن محیط‌ها، به خصوص به موقع پیدا شدن هیولا، کمک کنند.

boris

بازی Boris and the Dark Survival با الهام از شخصیت‌های کارتونی و ترکیب آن‌ها با سبک ماجراجویی توانسته است یک تجربه لذت بخش را به گیمر‌ها تقدیم کند. اگر از طرفداران بازی‌های ماجراجویی و خصوصا شخصیت جذاب بوریس هستید، Boris and the Dark Survival به یک بازی سرگرم کننده برای شما تبدیل خواهد شد. درکنار دانلود بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، برای مشاهده فهرستی بلند بالا از بهترین بازی‌ها، دیدن کنید.

دانلود بازی Boris and the Dark Survival

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده