نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی رومیزی با محوریت سریال Batman: The Animated Series در حال ساخت است

به‌تازگی صفحه‌ی کیک استارتر جدیدی توسط شرکت IDW Games راه اندازی شده است که هدف آن جذب سرمایه برای ساخت یک بازی رومیزی از سریال Batman: The Animated Series است. 

انیمیشن سریالی Batman: The Animated Series به جرات یکی از بهترین اقتباس‌هایی است که از روی شخصیت بتمن ساخته شده و درکنار آن به‌صورت کلی از انیمیشن‌های سریالی شاخص تاریخ است. این سریال که در دهه ۹۰ میلادی پخش می‌شد، توانست طرفداران بی‌شماری را در سرتاسر دنیا به‌دست آورد و به همین دلیل بازی‌ها و اقتباس‌های زیادی از روی همین سریال ساخته شده است. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، خبر خوبی برای طرفداران این انیمیشن منتشر شده است. آن‌ها می‌توانند به‌زودی منتظر انتشار یک بازی رومیزی جدید با اقتباس از انیمیشن Batman: The Animated Series باشند؛ چرا که شرکت IDW Games به‌تازگی کمپین کیک استارتر بازی را برای جذب سرمایه این بازی رومیزی آغاز کرده است. تا به این لحظه، مبلغ ۷۰۰ هزار دلار سرمایه برای ساخت این بازی جمع‌آوری شده است و از آن‌جایی که این کمپین تا سه هفته‌ی دیگر نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین به احتمال زیاد مبلغ بسیار بیشتری نیز تا زمان اتمام این کمپین جمع‌آوری خواهد شد. 

به‌گفته‌ی شرکت IDW Games، نام بازی رومیزی جدید آن‌ها Batman: The Animated Series adventures - Shadow of the Bat خواهد بود و این بازی از همان فرمولی استفاده خواهد کرد که پیش از آن این شرکت در بازی رومیزی لاک‌پشت‌های نینجا از آن بهره برده بود. این موضوع به این معنی خواهد بود که این دو بازی می‌توانند با یکدیگر ادغام و درکنار هم بازی شوند. در این بازی همچنین حالتی وجود دارد که در آن چهار بازیکن می‌توانند علیه هوش مصنوعی به‌صورت چهار در مقابل یک به رقابت بپردازند. در بازی Batman Shadow of the Bat بازیکنان در نقش بهترین قهرمانان شهر گاتهام به جنگ با شرورترین دشمنان بتمن خواهند رفت. 

اگر تصمیم به خرید این بازی رومیزی دارید باید فضای زیادی از اتاق را برای آن خالی کنید؛ چرا که بسته‌ی عادی بازی شامل ۴۰ مینیاتور خواهد بود و با افزایش بودجه‌ی ساخت بازی نیز، این رقم رو به افزایش است. همچنین اگر از طرفداران سرسخت بتمن هستید، می‌توانید نسخه‌ی کامل (All in) بازی را نیز تهیه کنید. این نسخه که ۲۲۵ دلار قیمت دارد، شامل بازی رومیزی، بسته‌ی گسترش دهنده‌ی Arkham Asylum، دو بسته‌ی شخصیت جدید و دو بسته‌ی داستانی می‌شود و واقعا محتوای زیادی را پیش روی شما خواهد گذاشت. 

هنوز ۲۰ روز دیگر تا پایان کمپین کیک استارتر بازی Batman: The Animated Series Adventures - Shadow of the Bat باقی مانده است و باید منتظر ماند و دید که تا چه میزان سرمایه برای ساخت بازی جمع‌آوری می‌شود و چه ویژگی‌های دیگری برای بازی معرفی خواهند شد. 

در پایان شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این بازی رومیزی با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده