// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

ویژگی کراس پلی به نسخه کنسولی PUBG اضافه خواهد شد

در جریان‌آپدیت 6.2 بازی PUBG، ویژگی کراس پلی به بازی اضافه می‌شود و کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می‌توانند در کنار یکدیگر بازی را تجربه کنند.

در سال گذشته بود که بالاخره طلسم شکسته شد و به‌واسطه‌ی بازی فورتنایت، کاربران تمامی پلتفرم‌ها توانستند درکنار یکدیگر مشغول تجربه بازی شوند و بیش‌ازپیش لذت ببرند. رفته رفته این ویژگی توسط تعدادی دیگر از استودیوها روی بازی‌های عرضه شده اعمال شد. همچنین بازی‌هایی مثل Call of Duty: Modern Warfare هم از همان روز عرضه، دارای ویژگی کراس پلی بودند و به کاربران تمامی پلتفرم‌ها اجازه دادند درکنار یکدیگر سرگرم شوند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، PlayerUnknown's Battlegrounds بازی بعدی است که ویژگی کراس پلی را اعمال می‌کند. در جریان آپدیت 6.2 بازی پابجی، کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می‌توانند درکنار یکدیگر مشغول تجربه‌ی بازی شوند. به‌عبارتی با جست‌وجو نام کاربری دوست خود در ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4 می‌توانید آن‌ها را به‌ فهرست دوستان خود در PUBG اضافه کنید، سپس یک گروه (Party) مشترک بسازید و وارد بازی شوید. 

متاسفانه کاربران کامپیوتر همچنان باید به صورت انفرادی بازی را تجربه کنند و اعلام نشده که آیا در آینده کاربران این پلتفرم هم می‌توانند از ویژگی کراس پلی بهره‌مند شوند یا خیر. از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی 6.2 بازی پابجی هم می‌توان‌به اضافه شدن حالت Team Deathmatch به بازی اشاره کرد. آپدیت 6.2 هم‌اکنون روی سرورهای آزمایشی بازی در دسترس قرار گرفته است و در آینده نزدیک هم برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر حالت Team Deathmatch بازی پابجی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده