// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فروش بازی Tekken 7 از پنج میلیون نسخه عبور کرد

باندای نامکو به‌تازگی اعلام کرده است که فروش بازی Tekken 7 از پنج میلیون نسخه عبور کرده و فروش کلی مجموعه را به ۴۹ میلیون نسخه رسانده است.

مقاله‌های مرتبط:

وقتی صحبت از سبک مبارزه‌ای می‌شود، مجموعه یا بازی‌های انگشت شماری را می‌بینیم که توانسته‌اند در طولانی مدت کاربران را سرگرم کنند. مجموعه Tekken جزو آن دسته از مجموعه‌هایی است که هر نسخه از آن توانسته‌ است کاربران را حسابی سرگرم کند و تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. بازی Tekken 7 هم در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و توانست تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای قرار دهد و هم‌اکنون به دستاورد جدیدی دست پیدا کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاتسوهیرو هارادا، تهیه کننده Tekken 7، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که فروش بازی تکن 7 از مرز پنج میلیون نسخه عبور کرده است و رسیدن به این دستاورد جدید را تبریک گفته است. البته این آمار و ارقام تا پایان ماه دسامبر ۲۰۱۹ یا به‌عبارتی تا پایان سال ۲۰۱۹ محاسبه شده است. همچنین در ادامه هم اعلام شده که فروش کلی مجموعه Tekken، از مرز ۴۹ میلیون نسخه عبور کرده است.

شرکت باندای نامکو اینترتینمنت (Bandai Namco Entertainment)، سازنده و ناشر مجموعه Tekken، با ارائه کاراکترهای جدید و قدیمی برای Tekken 7، در تلاش است تا کاربران را همچنان سرگرم کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ تا چه اندازه Tekken 7 را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده