// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

Cyberpunk 2077 از روز اول توسط GeForce Now قابل استریم است

انویدیا به‌تازگی اعلام کرده است که کاربران استیم بازی Cyberpunk 2077 از روز اول می‌توانند بازی خود را روی GeForce Now استریم کنند.

GeForce Now نام سرویس استریم شرکت انویدیا (Nvidia) است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌هایی را که از این سرویس استریم پشتیبانی می‌کنند، روی لپتاپ، پی سی، مک، تلویزیون Shield، گوشی‌های موبایل اندرویدی استریم کنند. ازطرفی با همکاری اخیر انویدیا و سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED)‌ برای ساخت کارت گرافیکی با طراحی Cyberpunk 2077، دور از انتظار نبود که این بازی هم به فهرست بازی‌های سرویس استریم GeForce Now اضافه شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، انویدیا اعلام کرده است که کاربران استیم بازی سایبرپانک 2077، می‌توانند از روز اول عرضه بازی، آن را روی GeForce Now استریم کنند. البته در ادامه اشاره شده است که اگر از مشترکین فاندر ادیشن این سرویس باشید، می‌توانید از مزیت‌های کارت گرافیک‌های RTX هم استفاده کنید و بازی خود را حتی روی مک، با بهترین تنظیمات بهینه کنید. همچنین بازی در همان روز عرضه برای این دسته از کاربران قابل تجربه خواهد بود.

اشتراک فاندر GeForce Now ماهیانه ۴.۹۹ دلار قیمت دارد و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته در حالت کلی استفاده از این سرویس استریم رایگان است. از آن‌جایی که Cyberpunk 2077 روی فروشگاه GOG هم عرضه می‌شود، یکی از کاربران در توییتر پرسیده است که آیا خریداران سایبرپانک 2077 روی GOG هم می‌توانند از GeForce Now استفاده کنند یا خیر. انویدیا در جواب به این کاربر اعلام کرده است که به‌دنبال راه‌ها و شیوه‌های جدیدی هستند تا بازی‌های مورد علاقه کاربران را پشتیبانی کنند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ۹۹ (۱۷ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده