نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعات و تصاویری جدید از بازی موبایل Kingdom Hearts Dark Road منتشر شد

بازی Kingdom Hearts Dark Road روایتگر مسیر شخصیت Xehanort برای تبدیل شدن به شرور اصلی سری خواهد بود و در فصل بهار برای پلتفرم‌ موبایل منتشر می‌شود.

بازی Kingdom Hearts Dark Road چند هفته‌ی پیش به‌عنوان جدیدترین نسخه از سری Kingdom Hearts برای عرضه در بهار پیش رو به‌صورت رسمی توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) معرفی شد و در زمان معرفی، این شرکت قول داد تا در اوایل اسفند جزییات بیشتری را از این بازی به اشتراک بگذارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، اسکوئر انیکس به وعده‌ی خود وفا کرده است و این شرکت اطلاعات و تصاویر جدیدی را از بازی موبایلی مورد انتظار خود، منتشر کرده است. 

در ابتدا باید اشاره کرد که این بازی به‌صورت مجزا و بدون نیاز به برنامه‌ی Kingdom Hearts Union X نیز قابل اجرا خواهد بود و نیازی به داشتن این برنامه برای تجربه‌ی Dark Road نخواهد بود. بااین‌حال می‌توان این دو بازی را به هم پیوند داد. بازیکنان فعلی Union X می‌توانند کمپین مشترکی را تجربه کنند که پس از اتمام آن، در بازی Dark Road امتیازهایی به آن‌ها داده می‌شود. البته باید این موضوع را نیز در نظر داشت که این ویژگی تنها برای کسانی فعال می‌شود که Union X را قبل از انتشار بازی Dark Road تجربه کنند. امتیاز‌های جمع آوری شده را می‌توان برای به‌دست آوردن کارت‌های بیشتر برای استفاده در مبارزات خرج کرد. 

همچنین برنامه‌ی Kingdom Hearts Union X به‌روزرسانی‌ای را برای اضافه شدن ویژگی ذکر شده دریافت خواهد کرد و پس از این آپدیت، نام این برنامه به Kingdom Hearts Union X Dark Road تغییر پیدا می‌کند. 

بازی Kingdom Hearts Dark Road بازیکن را در نقش شخصیت Xehanort جوان قرار می‌دهد و روایتگر مسیر او را برای تبدیل شدن به شخصیت شرور اصلی این سری خواهد بود. تصاویر منتشر شده از این بازی نیز این شخصیت را درکنار همتای خود یعنی Eraqus در حین جنگ به نمایش می‌گذارد. روابط میان این شخصیت‌ها نقشی بسیار کوتاه را در داستان بازی Kingdom Hearts 3 ایفا می‌کرد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که اکنون اسکوئر انیکس قصد دارد تا با Dark Road بیشتر به جزییات روابط میان شخصیت‌های نام برده شده بپردازد. در ادامه شما می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از این بازی بیاندازید.

Kingdom Hearts Dark Road

Kingdom Hearts Dark Road

هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای بازی Kingdom Hearts Dark Road از سوی اسکوئر انیکس اعلام نشده است اما به‌گفته‌ی این شرکت این بازی در بهار پیش رو برای پلتفرم‌های IOS، اندروید و دستگاه‌های شرکت آمازون منتشر خواهد شد. 

نظر شما راجع به بازی Kingdom Hearts Dark Road چیست؟ به نظر شما این بازی موبایلی می‌تواند در حد و اندازه‌ی نسخه‌های کنسولی این سری ظاهر شود؟ شما می‌توانید نظرات خود را راجع به این بازی با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده