نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

شرکت A24 امتیاز پخش فیلم The Stars At Noon را تصاحب کرد

شرکت A24 امتیاز پخش فیلم The Stars At Noon در آمریکای شمالی را به دست آورد که رابرت پتینسون و مارگارت کوالی را در گروه بازیگرانش دارد.

شرکت A24 در یک شرایط رقابتی در آستانه‌ی برگزاری «بازار فیلم اروپا» توانست امتیاز پخش یک فیلم مستقل در آمریکای شمالی را به دست آورد. مطابقِ اخبار سینما و تلویزیون، شرکت ای ۲۴ با قراردادی ۷ رقمی امتیاز پخش فیلم عاشقانه/مهیج The Stars at Noon (ستارگان نیمروز) به کارگردانی کلر دنی در آمریکای شمالی را تصاحب کرد که رابرت پتینسون، بازیگر فیلم‌های The Batman (بتمن) و The Lighthouse (فانوس دریایی) و مارگارت کوالی، بازیگر فیلم‌های Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) و Seberg (سیبرگ) در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلم «ستارگان نیمروز» که وقایع آن در سال ۱۹۸۴ و در جریان انقلاب نیکاراگوئه اتفاق می‌افتد، داستان یک تاجر مرموز انگلیسی و یک روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی را روایت می‌کند که وارد رابطه‌ای عاشقانه می‌شوند. آن‌ها خیلی زود در هزارتوی دروغ و توطئه گرفتار می‌شوند و مجبور می‌شوند که تنها با اعتماد به هم راهی برای خروج از کشور پیدا کنند.

رابرت پتینسون و کلر دنی

فیلم «ستارگان نیمروز» براساس رمانی با همین نام به قلم دنیس جانسون ساخته می‌شود که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. فیلمنامه‌ی این فیلم توسط کلر دنی، لی مایسوس و اندرو لیتواک به رشته‌ی تحریر در می‌آید. این فیلم تجربه‌ی جدیدی برای کلر دنی پس از کارگردانی فیلم‌های نظیرِ White Material (ماده‌ی سفید) و Beau Travail (کار نیکو) به‌حساب می‌آید. پیش‌ازاین هم شاهد تولید اقتباس‌هایی سینمایی از رمان‌های دنیس جانسون بودیم که فیلم Jesus’ Son (پسر عیسی) برجسته‌ترین آن‌ها است. شرکت وایلد بانچ امتیاز پخش جهانی فیلم The Stars At Noon را در «بازار فیلم اروپا» به فروش می‌گذارد و ظاهراً شرکت‌های بسیاری در پی آن هستند. دو شرکت RT Features و Curiosa Films وظیفه‌ی تولید فیلم را برعهده دارند و انتظار می‌رود که مراحل فیلمبرداری آن از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

رابرت پتینسون درحال‌حاضر مشغول نقش‌آفرینی در فیلم The Batman شرکت برادران وارنر است. فیلم علمی-تخیلی High Life (حیات والا) آخرین اثری بود که کلر دنی آن را کارگردانی کرد و آن پروژه نیز توسط شرکت ای ۲۴ خریداری شد. در کارنامه‌ی دنی کارگردانی فیلم‌هایی نظیرِ Let the Sunshine In (بگذار آفتاب به داخل بتابد)، The Intruder (مزاحم) و Chocolat (شکلات) نیز دیده می‌شود. کلر دنی در زمان ساخت فیلم «حیات والا» گفته بود که دوست دارد باری دیگر با پتینسون در یک فیلم تازه همکاری کند. ای ۲۴ قبلاً هم تعدادی از فیلم‌های پتینسون را خریداری کرده بود.

مارگارت کوالی، بازیگر سریال پُرطرفدار Fosse/Verdon (فاسی/وردن) و نامزد دریافت جایزه‌ی اِمی، در فیلم‌های My Salinger Year (سال سالینجر من) و A Head Full of Ghosts (سری پُر از ارواح) نقش‌آفرینی کرده است که اولی در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش در می‌آید و فیلم دوم یکی از پروژه‌های پُرسروصدای «بازار فیلم اروپا» است. فیلم‌های Io (آیو)، Death Note (دفتر مرگ)، The Vanishing of Sidney Hall (ناپدیدشدن سیدنی هال)، Novitiate (شاگردی)، The Nice Guys (مردان خوب) و Palo Alto (پالو آلتو) از فیلم‌های دیگری است که کوالی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده