نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

تهیه کننده فیلم آن شب از وضعیت اکران این فیلم سینمایی صحبت کرد

محمد درمنش، تهیه‌کننده‌ی فیلم سینمایی آن شب اخیرا از برنامه‌های سازندگان این فیلم برای اکران آن صحبت کرده است.

فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ محمد درمنش، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آن شب» درباره اکران این فیلم سینمایی صحبت کرده است. او همچنین درباره برنامه‌های پخش و نمایش فیلم در فضای بین‌المللی صحبت کرده است. محمد درمنش از حضور فیلم در جشنواره فیلم فجر به قرار زیر گفت.

جشنواره فیلم فجر اولین جشنواره‌ای بود که «آن شب» در آن به نمایش گذاشته شد و ما برای حضور این فیلم در جشنواره‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی درباره حضور فیلم در دیگر جشنواره‌ها گفت:

با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده با همکارانمان در آمریکا، در نظر دارند که برای حضور «آن شب» در جشنواره‌های بین‌المللی اقدام کنند.

فیلم شب

محمد درمنش ادامه داد:

حضور در جشنواره‌های بین‌المللی یک دوره ۵ ماهه را نیاز دارد، به همین دلیل برنامه اکران ما بعد از پایان این دوره صورت می‌گیرد.

او درباره اکران فیلم سینمایی «آن شب» گفت:

مساله دیگر این است که در نظر داریم «آن شب» را همزمان در ایران، آمریکا و کشورهای دیگر اکران کنیم به همین دلیل باید شرایط لازم برای اکران را در داخل و خارج کشور فراهم کنیم. البته لازم به ذکر است که پخش این فیلم در ایران توسط شرکت پخش آیت فیلم انجام می‌شود.

محمد درمنش همچنین گفت:

نسخه‌ای که برای اکران عمومی فیلم «آن شب» در نظر گرفته شده، همان نسخه‌ای است که در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، چرا که هنگام ساخت «آن شب» تمام بایدها و نبایدهای لازم برای ساخت این فیلم را در نظر گرفتیم.

فیلم سینمایی «آن شب» با بازی شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لی‌لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مو، جلوی دوربین رفته است. آیا شما کاربران زومجی موفق به تماشای فیلم سینمایی «آن شب» شده‌اید؟ نظر شما راجع به این فیلم سینمایی چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده