نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

برگزارکننده مراسم PAX East 2020 به عدم حضور سونی واکنش نشان داد

پنی آرکید (Penny Arcade)، برگزارکننده مراسم PAX East 2020 درباره تصمیم کمپانی سونی مبنی بر شرکت نکردن در این نمایشگاه واکنش نشان داد.

اخیراً در حالی که حدود یک هفته تا برگزاری نمایشگاه PAX East 2020 باقی مانده است، کمپانی سونی اعلام کرد که در این مراسم حضور نخواهد داشت. طبق اعلام پلی‌ استیشن، این برند به خاطر مشکلاتی که پس از شیوع ویروس کرونا به‌وجود آمده، تصمیم به عدم شرکت در نمایشگاه PAX East گرفته است. حالا پنی آرکید، سازمانی که مسئولیت برگزاری نمایشگاه‌های PAX East را بر عهده دارد، نسبت به این تصمیم سونی واکنش نشان داده است.

البته پنی آرکید شرکت سونی را به خاطر اتخاذ این تصمیم سرزنش نمی‌کند. این سازمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

در حالی که از عدم حضور سونی در نمایشگاه PAX East 2020 ناراحت شده‌ایم، اما همچنان از دوستان‌مان در این کمپانی در رویدادهای آینده PAX استقبال می‌کنیم. ما همه تمرکز خود را روی نمایشگاه PAX East 2020 گذاشته‌ایم تا آن را به مراسمی موفق و جذاب برای همه میهمانان و شرکت‌کنندگان تبدیل کنیم.

سونی / پلی استیشن / نمایشگاه PAX East

پنی آرکید همچنین اعلام کرده که تمام تلاش خود را می‌کند تا بهداشت و سلامت عمومی در نمایشگاه PAX East 2020 رعایت شود. در ادامه می‌توانید بیانیه کامل این سازمان که در وبسایت PAX East منتشر شده است را مشاهده کنید:

تمام جامعه PAX می‌خواهند از این طریق نگرانی خود را در رابطه با همه کسانی که با ویروس کرونا درگیر هستند اعلام کنند. صنعت گیمینگ یک جامعه بزرگ جهانی است و قطعاً قلب ما با تمام افراد و خانواده‌هایی است که به این ویروس مبتلا شده‌اند.

نمایشگاه PAX East 2020 همانطور که برنامه‌ریزی شده بود و با رعایت تمام نکات بهداشتی برگزار خواهد شد. این نکات بهداشتی شامل توصیه‌ها و دستورالعمل‌‌های سازمان محیط زیست ایالات متحده در خصوص نحوه ضدعفونی کردن برای مقابله با ویروس کرونا هستند. ما به طور نزدیک با مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بوستون همکاری کرده و توصیه‌ها و قوانین بهداشتی در سطح محلی، ایالتی و فدرال، از جمله موارد مربوط به مرکز پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) را اجرا می‌کنیم . برای اینکه در خصوص این اقدامات و همچنین درباره ویروس کرونا اطلاعات بیشتری به دست آورید می‌توانید به بخش سفر در وبسایت PAX East و همچنین MCCA مراجعه کنید.

سلامت همه افرادی که در رویداد PAX حضور دارند، از میهمانان و شرکت‌کنندگان در این مراسم گرفته تا تمام همکاران خودمان، مهمترین هدف پنی آرکید و ReedPOP (برگزارکنندگان این نمایشگاه) خواهد بود. ما با برگزاری بیش از ۵۰ رویداد PAX در سراسر جهان، یک محیط مثبت را برای بیشتر از یک میلیون میهمان در جهت بزرگداشت بازی‌های ویدیویی به وجود آورده‌ایم. ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مطمئن شویم که رویداد PAX East 2020 و همچنین سایر نمایشگاه‌ها در بالاترین سطح از استانداردهای ما برگزار شوند. با نزدیک شدن به مراسم PAX East 2020 اطلاعات بیشتری در این زمینه را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بازی The Last of Us Part II

واقعا هم نمی‌توانیم سونی را به خاطر اتخاذ چنین تصمیمی مورد سرزنش قرار دهیم. به هر حال این کمپانی به سلامت کارمندانش بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و نمی‌خواهد آنها با مشکلی مواجه شوند. اما بسیاری از طرفداران پلی‌استیشن که در نمایشگاه PAX East 2020 حضور خواهند داشت، حتما از عدم حضور سونی ناراحت می‌شوند. مخصوصا آن دسته از گیمرهایی که بی‌صبرانه منتظر بودند تا نمایش جدیدی از بازی The Last of Us Part II ببینند یا حتی بتوانند آن را تجربه کنند.

باید ببینیم آیا طی روزهای آینده هم سایر شرکت‌ها مثل سونی تصمیم به عدم حضور در این رویداد مهم می‌گیرند یا خیر. البته با توجه به اینکه تنها حدود یک هفته تا شروع PAX East 2020 فرصت داریم، بعید به نظر می‌رسد که شاهد کناره‌گیری کمپانی دیگری باشیم.

این نمایشگاه قرار است در روز پنجشنبه ۲۷ فوریه (۸ اسفند ۹۸) در شهر بوستون آغاز شود و روز یکشنبه ۱ مارس (۱۱ اسفند ۹۸) نیز به پایان برسد. طبق روال همیشگی وبسایت زومجی که همه نمایشگاه‌های مهم مربوط به بازی را پوشش می‌دهد،  اخبار مربوط به این رویداد را نیز می‌توانید به صورت لحظه به لحظه در زومجی دنبال کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده