// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه کنسولی Black Desert Online قابلیت کراس پلی دریافت می‌کند

استودیو Pearl Abyss، سازنده بازی Black Desert Online، به‌تازگی اعلام کرده است که در ماه مارس ویژگی کراس پلی به نسخه کنسولی بازی اضافه می‌شود.

Black Desert Online، یک بازی نقش‌ آفرینی و MMO است که در سال ۲۰۱۷ در اختیار کاربران استیم قرار گرفت. همچنین در سال ۲۰۱۹ هم نسخه کنسولی آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد تا کاربران بیشتری بتوانند این بازی MMO را تجربه کنند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو Pearl Abyss، سازنده بازی Black Desert Online، به‌تازگی اعلام کرده است که ویژگی کراس پلی به نسخه کنسولی بازی اضافه می‌شود. به‌عبارتی کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در ماه مارس (اواسط اسفند ماه/اوایل فروردین ماه ۹۹) آپدیتی را دریافت می‌کنند که در جریان آن کراس پلی به بازی اضافه می‌شود و می‌توانند درکنار یکدیگر Black Desert Online را تجربه کنند. متاسفانه مشخص نشده است که آیا کاربران کامپیوتر هم در آینده به این ویژگی دسترسی پیدا می‌کنند یا خیر.

Black Desert Online هم‌اکنون در چهارمین سالگرد خود در آمریکا و اروپا به‌سر می‌برد. به‌عبارتی این بازی در اصل سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز) در آمریکا و اروپا قرار گرفت و یک سال بعد برای استیم هم منتشر شد. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه مربوط‌به اضافه شدن کراس پلی به بازی Black Desert Online را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده