// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه موبایل بازی Final Fantasy 11 هنوز در دست ساخت است

استودیو Neoxon اعلام کرده است که نسخه موبایل بازی Final Fantasy XI هنوز در دست ساخت است و توسعه‌ی آن به‌پایان نرسیده است.

بازی Final Fantasy 14 در زمان انتشار شدیدا مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت. اما این بازی بعد‌ها به‌واسطه‌ی تغییرات و آپدیت‌های مختلف بهبود داده شد و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سبک MMO نقش آفرینی تبدیل شده است که بازیکنان فعال زیادی دارد. اما این اولین باری نیست که یک بازی موبایل از مجموعه Final Fantasy ساخته می‌شود؛ چراکه می‌توان افتخار اصلی را برای بازی Final Fantasy 11 در نظر گرفت. اگرچه این بازی به محبوبیت Final Fantasy 14 نرسیده است، اما هنوز هم یک بازی محبوب محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد. پیش‌تر اعلام شده بود که قرار است نسخه‌ی موبایل این بازی نیز ساخته شود؛ اما دیگر تقریبا خبری در این زمینه منتشر نشد.

بازی Final Fantasy 11 | بازی Final Fantasy XI

حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی موبایل، مشخص شده است که توسعه‌ی این بازی هنوز در دست کار است و در نهایت شاهد انتشار آن خواهیم بود. این خبر در کنفرانس مالی که استودیو Neoxon برگزار کرده بود، اعلام شده است. در این کنفرانس اعلام شد که نسخه موبایلی بازی Final Fantasy 11 با نام فعلی 11R هنوز در دست ساخت قرار دارد. از آن‌جایی که نامی از این بازی در برنامه‌های سال ۲۰۲۰ این استودیو دیده نمی‌شود، پس احتمالا به‌زودی نباید منتظر انتشار آن باشیم.

بازی Final Fantasy 11 پیش‌تر برای پلی‌ استیشن 2 و پی‌ سی و پس از آن نیز برای ایکس‌ باکس 360 منتشر شده بود. سرورهای نسخه‌های کنسولی بازی دیگر فعال نیستند؛ این در حالی است که نسخه‌ی پی‌سی با قدرت به‌کار خود ادامه می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده