// جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

بازی های هفته اول اسفند 1398 برای اندروید

در هفته اول اسفند ۱۳۹۸ به یک شکارچی ربات تبدیل شوید، سفری اسرارآمیز را تجربه کرده و از گوسفندان خود در مقابل گرگ‌ها محافظت کنید!

با پایان هفته اول اسفند ۹۸، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید و آیفون SwipeTrix را داشتیم که در آن باید با حرکت دادن یک مربع رنگی، الماس‌های موجود در صفحه کاشی‌‌کاری شده را جمع‌آوری کنید. همچنین برای علاقه‌مندان سبک ماجراجویی هم بازی Little Misfortune را داشتیم که در آن بازیکنان با قرار گرفتن در نقش دختربچه‌ای هشت‌ساله به‌نام میسفُرچون وارد سفری اسرارآمیز می‌شوند.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Turbo Shot

Turbo Shot

اولین بازی هفته را به یک اثر اکشن از استودیو Wizard Games Incorporated اختصاص داده‌ایم. شما در بازی Turbo Shot در نقش یک شکارچی ربات قرار می‌گیرید و وظیفه دارید مناطق ده‌گانه هر مرحله را از وجود ربات‌ها پاک‌سازی کنید. با پایان هر مرحله می‌توانید از یک در خارج شوید و سپس بازی سه جعبه را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. حال شما می‌توانید جعبه مورد نظر خود را باز کنید و به آیتمی که بازی دراختیار شما قرار می‌دهد، دسترسی پیدا کنید. درطول بازی باید مواظب میزان نوار سلامت خود باشید، چرا که بسته‌های سلامتی کمی در هر مرحله و منطقه وجود دارد. سیستم‌ ذخیره‌سازی بازی بدین صورت است که باید در هر مرحله تمامی ۱۰ منطقه را به‌پایان برسانید و درنهایت باس‌فایت آن را هم شکست دهید. درصورتی‌که در یکی از مناطق هر مرحله شخصیت شما کشته شود، باید تمامی مرحله از منطقه اول آن آغاز کنید. باس‌فایت‌ها هم از نظر گیم‌پلی تجربه سرگرم‌کننده و متفاوتی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهند و می‌توانند آن‌ها را به‌چالش بکشند. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی Turbo Shot

SwipeTrix

SwipeTrix

SwipeTrix یک بازی دوبعدی و معمایی جذاب از توسعه‌دهنده‌ای به‌نام رکشاک کالوانی (Rakshak Kalwani) است که پیش از این بازی‌های Park Tiny Cars و A Theif's Journey را در کارنامه خود دارد. هدف شما در این بازی جمع‌آوری الماس‌های درخشانی است که در محیط آن خودنمایی می‌کنند. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که درکنار این الماس‌ها که رکن اصلی بازی را تشکیل می‌دهند، یک مربع رنگارنگ وجود دارد که با تغییر آن به سمت الماس‌ها، می‌توانید آن‌ها را به‌دست بیاورید. شما برای انجام این کار تنها باید مربع رنگی را به سمت‌های مختلف بکشید و آن‌ها را به‌سمت الماس‌ها هدایت کنید. تنها باید حواس‌تان باشد که بازی به‌شما اجازه می‌دهد که این این مربع را فقط به گوشه‌های محیط حرکت دهید و نمی‌توانید آن را در هر مکانی که خواستید بگذارید. چینش کاشی‌ها در هر مرحله دچار تغییر می‌شود و همین موضوع حل معماها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. شما در قسمت شخصی‌سازی بازی می‌توانید شکل و رنگ مربع رنگارنگ را تغییر دهید و آن را مطابق میل خود طراحی کنید. با پیش‌روی در مراحل، مکانیزم بازی هم پیچیده‌تر می‌شود و کم‌کم المان‌های بیشتری به آن افزوده می‌شود. در مجموع بازی رایگان SwipeTrix می‌تواند با گیم‌پلی سرگرم‌کننده و معماهای خود چند ساعتی مخاطب را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی SwipeTrix

Dungeon Faster

Dungeon Faster

بازی بعدی یک اثر جذاب کارتی از استودیو Old Oak Den است که در آن باید به درون سیاه‌چاله‌ها سفر کنید و نگهبانان آن‌ها را از بین ببرید. Dungeon Faster شما را در نقش جنگجویی قرار می‌دهد که در سیاه‌چاله‌ها باید با دشمنان مختلف مقابله کند و از تله‌های خطرناک جان سالم به‌در ببرد. شما در ابتدای بازی می‌توانید شخصیت اصلی را از میان پنج جنگجو انتخاب کنید. از همان ابتدا بازی نقشه سیاه‌چاله‌ها را به‌شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید مسیرهای پر پیچ‌و‌خم آن را مشاهده کنید. در هر سیاه‌چاله یک زمین به شکل کاشی وجود دارد که وظیفه شما جست‌وجو برای پیدا کردن کلید و از همه مهم‌تر راه خروج است. در طول مسیر شما باید نگهبان سیاه‌چاله‌ها را نابود کنید و همزمان مواظب باشید گرفتار تله‌های آن‌ها نشوید. همان‌طور که گفته شد در هر سیاه‌چاله باید با نگهبان آن مبارزه کنید. در این مبارزه شما باید از ابزارهای جنگی که پیش از آن کارت مربوط‌به آن‌ها را پیدا کرده‌اید، استفاده کنید. دراین بین آیتم‌هایی وجود دارد که در مبارزه به کمک‌تان می‌آیند. به‌عنوان مثال یکی از این آیتم‌ها یک همراه به شما اضافه می‌کند و تا زمانی‌ که کشته نشود حملات نگهبانان روی شما تاثیر ندارند. طراحی گرافیکی بازی به‌صورت فانتزی و نقاشی است و درکنار آن سازندگان موسیقی متن گوش‌نوازی هم دراختیار بازیکنان قرار داده‌اند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های کارتی و دانجن کراولر هستید، بازی Dungeon Faster را روی فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی Dungeon Faster

Little Misfortune

Little Misfortune

بازی Little Misfortune اثری ماجراجویی و جذاب از استودیو Killmonday Games است که پیش از این برای پلتفرم اندروید منتشر شده بود و حالا کاربران گوشی‌های آیفون نیز می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی روایت‌گر داستان زندگی دختری هشت‌ساله به‌نام میسفُرچون (Misfortune) است که قصد دارد برای رسیدن به «خوش‌بختی درون» و هدیه دادن آن به مادرش، به ماجراهای مرموز و اسرارآمیزی سفر کند. او در این راه از یک صدای درونی به‌نام Mr. Voice کمک می‌گیرد و در مسیر خود از یک جنگل انبوه عبور می‌کند. گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و بازیکنان می‌توانند با انتخاب‌های خود سرنوشت کلی بازی را تغییر دهند. طراحی بازی Little Misfortune به‌صورت دوبعدی است و حال‌وهوایی کارتونی دارد. داستان جذاب بازی درکنار موسیقی متن گوش‌نواز آن باعث شده است تا این بازی به اثری لذت‌بخش و دوست‌داشتنی تبدیل شود. اگر می‌خواهید یک بازی ماجراجویی با روایت‌ داستانی پیچیده و گیرا را تجربه کنید، بازی Little Misfortune را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Little Misfortune

Sheeping Around

Sheeping Around

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر استراتژیک و کارتی از توسعه‌دهنده‌ای مستقل به‌نام هیمانشو کاپور (Himanshu Kapoor) اختصاص داده‌ایم. در بازی Sheeping Around شما وارد محیطی جذاب و رنگارنگ می‌شوید که در آن باید بین دو گروه گرگ‌ها و چوپان گوسفندان یکی را انتخاب کنید. درواقع شما با این انتخاب تصمیم می‌گیرید که قصد دارید از گوسفندان خود دفاع کنید، یا با قرار گرفتن در نقش گرگ‌ها، به گوسفندان حمله کنید. در این بازی باید با استفاده از المان‌های استراتژیک، تصمیم‌های به‌موقع بگیرید و حرکات‌ خود را با دقت انتخاب کنید. سعی کنید از همان ابتدا باید کارت‌های خود را با دقت انتخاب کنید، چرا که آن‌ها از تنوع بالایی برخوردار نیستند و استفاده به‌موقع و زمان‌بندی درستشان نقشی حیاتی در مشخص شدن برنده بازی دارد. اگر در نقش چوپان قرار گیرید، باید سعی کنید تا از دستیابی حریف به گوسفندان خود جلوگیری کنید. درصورتی‌که دو گوسفند از دست دهید، بازنده می‌شوید و امتیاز به حریف واگذار می‌شود. در حالت دیگر هم می‌توانید با قرار گرفتن در نقش گرگ‌ها، گوسفندان را فریب داده و آن‌ها را گیر بیاندازید. گیم‌پلی بازی به‌صورت نوبتی است و در هر مبارزه با انجام حرکت خود، باید منتظر نوبت بعدی‌تان باشید. بازی Sheeping Around را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه پلی‌استور و با قیمت ۲.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی Sheeping Around

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده