نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۲

اطلاعاتی از قسمت جدید فیلم Planet of the Apes منتشر شد

وس بل، کارگردان قسمت جدید فیلم Planet of the Apes، به‌تازگی اطلاعات جدید و کلیدی از این فیلم را به اشتراک گذاشته است.

ماه آذر امسال بود که وس بال، کارگردان سه‌گانه فیلم Maze Runner (دونده مارپیچ)، پس از توافق با شرکت والت دیزنی و فاکس قرن بیستم رسما وظیفه کارگردانی قسمت جدید قسمت جدید فیلم Planet of The Apes (سیاره میمون‌ها) را بر عهده گرفت، اما مشخص نبود که این فیلم قرار است یک ریبوت دیگر از این مجموعه باشد یا قرار است اتفاقات سه‌گانه اخیر را دنبال کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از قسمت آینده این فیلم علمی تخیلی و اکشن محبوب منتشر شده است. وس بل، کارگردان فیلم سیاره میمون ها در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر گفت که نمی‌تواند اطلاعات زیادی را فاش کند، اما می‌تواند تایید کند که قسمت جدید فیلم Planet of the Apes قرار است میراث سزار را ادامه دهد که این می‌تواند به این معنا باشد که اتفاقات این فیلم قرار است پس از حوادث فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) جریان داشته باشد.

وس بال

وس بل در واقع در پاسخ به این سوال که ادعا شده بود قسمت جدید فیلم Planet of the Apes قرار است یک ریبوت باشد و ارتباطی به سه‌گانه اصلی ندارد، واکنش نشان داده و حال به‌نظر می‌رسد که شایعه برنامه فاکس قرن بیستم برای ساخت ادامه اتفاقات این مجموعه پس از حوادث قسمت سوم درست بوده است. مجموعه سیاره میمون‌ها براساس رمانی به همین نام اثر پیر بول ساخته می‌شود که اول فیلم این مجموعه با بازی چارلتون هستون در سال ۱۹۶۸ منتشر شد. این فیلم دنباله‌های زیادی داشت که از طریق سینما و تلویزیون منتشر شدند. در سال ۲۰۰۱ تیم برتون ریبوت فیلم Planet of the Apes را با بازی مارک والبرگ و هلنا بونهام کارتر تولید و منتشر کرد. پیش از این باب ایگر، مدیر عامل دیزنی پس از تصاحب فاکس قرن بیستم تایید کرده بود که ساخت مجموعه سیاره‌ میمون‌ها از اولویت‌های اصلی استودیو است.

سه قسمت ریبوت جدید فیلم Planet of the Apes در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند که اندی سرکیس وظیفه بازی در نقش سزار را بر عهده داشت و در این فیلم‌ها شاهد حضور بازیگرانی چون جیمز فرانکو، گری اولدمن و وودی هارلسون نیز بوده‌ایم. مت ریوز، کارگردان دو قسمت اخیر سیاره میمون‌ها نیز در حال حاضر وظیفه کارگردانی فیلم The Batman (بتمن) را بر عهده دارد که گفته می‌شود به‌عنوان تهیه‌کننده در قسمت جدید فیلم Planet of the Apes باز خواهد گشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده