نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

تاریخ پخش سریال Kamp Koral اعلام شد

شبکه‌ی نیکلودئون از زمان پخش سریال «کمپ کورال» که اسپین‌آفی برای انیمیشن باب اسفنجی است، پرده برداشت.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی نیکلودئون تاریخ پخش سریال Kamp Koral (کمپ کورال) را اعلام کرد که پیش‌درآمد و اسپین‌آفی برای سریال SpongeBob SquarePants (باب‌اسفنجی شلوارمکعبی) به‌حساب می‌آید. براساس اعلام این شبکه، سریال «کمپ کورال» از جولای ۲۰۲۰ (تیر یا مرداد ۱۳۹۹) روی آنتن می‌رود. تمرکز این انیمیشن سریالی روی باب اسفنجی ۱۰ ساله و ماجراهایش در اردوگاهی تابستانی با نام کمپ کورال است و فصل اول آن ۱۳ قسمت دارد. نیکلودئون همچنین تایید کرد که صداپیشگان اصلی انیمیشن «باب‌اسفنجی شلوار مکعبی» یعنی تام کنی در نقش باب‌اسفنجی، بیل فیجرباک در نقش پاتریک، راجر بومپاس در نقش اختاپوس، کلنسی براون در نقش آقای خرچنگ، کارولین لارنس در نقش سندی، داگ لارنس در نقش پلانکتون، مری جو کتلت در نقش خانم پاف، جیل تالی در نقش کارین و لوری آلن در نقش پرل، دوباره بازمی‌گردند و در سریال Kamp Koral هنرنمایی می‌کنند.

باب اسفنجی / SpongeBob

در سریال «کمپ کورال» شاهد کاراکترهای جدیدی نیز خواهیم بود که وظیفه‌ی صداپیشگی آن‌ها برعهده‌ی کارلوس الازراکی، صداپیشه‌ی انیمیشن‌ Rocko's Modern Life (زندگی مدرن روکو) و مجموعه بازی‌های Spyro (اسپایرو) و کیت هیگینس، صداپیشه‌ی مانگای Naruto (ناروتو) و مجموعه بازی‌های Sonic (سونیک) بوده است. در سریال Kamp Koral باب اسفنجی و دوستانش تقریباً هر ماجراجویی عجیب‌وغریبی را تجربه می‌کنند؛ از ساخت اردوگاه در زیر آب گرفته تا صید عروس دریایی و شنا در دریاچه‌ی یاکی‌ماک در کمپ کورال واقع در جنگل کلپ. مارک سیکارلی و وینسنت والر، تهیه‌کنندگان سریال SpongeBob SquarePants، به‌عنوانِ تهیه‌کنندگان اجرایی سریال «کمپ کورال» شناخته می‌شوند. رمزی نائیتو، رئیس بخش انیمیشن نیکلودئون درباره‌ی سریال Kamp Koral می‌گوید:

باب اسفنجی دنیای بسیار غنی و فوق‌العاده‌ای دارد که به‌سادگی می‌توان آن را گسترش داد. تایید ساخت دنباله‌ی این انیمیشن گواه بر محبوبیت و ماندگاری این کاراکتر است که در طول این سال‌ها مخاطبان زیادی را در هر سن و سلیقه‌ای به خود جذب کرده است.

علاوه‌بر این، ظاهراً یک اسپین‌آف دیگر از باب اسفنجی با تمرکز روی کاراکتر اختاپوس در حال تولید است که از شبکه‌ی نتفلیکس پخش می‌شود، اما این موضوع تابه‌حال به‌شکل رسمی تایید نشده است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده