نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴

تیفانی هدیش، ویلم دفو و تای شرایدن به بازیگران فیلم The Card Counter پیوستند

تیفانی هدیش، ویلم دفو و تای شرایدن در فیلم The Card Counter به کارگردانی پل شریدر نقش‌آفرینی می‌کنند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، پل شریدر تایید کرد که تیفانی هدیش، بازیگر فیلم‌های Like a Boss (مثل یک رئیس) و Night School (مدرسه شبانه)، ویلم دفو، بازیگر فیلم‌های The Lighthouse (فانوس دریایی) و Aquaman (آکوامن) و تای شرایدن، بازیگر فیلم‌های X-Men: Dark Phoenix (ایکس من: دارک فینیکس) و Ready Player One (بازیکن شماره‌ی یک آماده) در فیلم The Card Counter (شمارنده‌ی کارت) نقش‌آفرینی می‌کنند. اسکار آیزاک ستاره‌ی فیلم «شمارنده‌ی کارت» خواهد بود و نقش ویلیام تل، یک قمارباز را بازی می‌کند که پس از ملاقات با کِرک (تای شرایدن) تصمیم می‌گیرد که از یک سرهنگ ارتشی (ویلم دفو) انتقام بگیرد. ویلیام با کمک یک سرمایه‌گذار با نام لا لیندا (تیفانی هدیش) کازینوهای آمریکا را زیر پا می‌گذارند تا در مسابقات جهانی پوکر با نام World Series پیروز شوند.

پل شریدر / Paul Schrader

پل شریدر که وظیفه‌ی کارگردانی فیلم The Card Counter را برعهده دارد، فیلمنامه‌ی آن را نیز به رشته‌ی تحریر درآورده است و مارتین اسکورسیزی و ویلیام اولسون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند. شریدر که نگارش فیلمنامه‌ی فیلم‌های Taxi Driver (راننده تاکسی)، Raging Bull (گاو خشمگین) و Bringing Out the Dead (احیای مردگان) را انجام داد، باری دیگر با اسکورسیزی در فیلم «شمارنده‌ی کارت» همکاری می‌کند. همچنین براکستون پوپ، تهیه‌کننده‌ی فیلم The Take (گرفتن)، لورن مان، تهیه‌کننده‌ی فیلم Swiss Army Man (مرد ارتشی سوئیسی) و دیوید ولف، تهیه‌کننده‌ی فیلم Inheritance (وراثت) تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. شرکت «هان‌وی فیلمز» امتیاز پخش جهانی فیلم The Card Counter را در اختیار دارد و در هفته‌ی جاری آن را در «بازارِ فیلم اروپا» به خریداران عرضه می‌کند. گابریل استوارت، مدیر شرکت HanWay Films درباره‌ی این فیلم و همکاری با شریدر می‌گوید:

شریدر استاد قصه‌گویی به‌شکل کم‌خرج و سینمایی است. این یک داستان شگفت‌انگیز و باورنکردنی سه‌نفره است که با دنیای قماربازی درهم‌آمیخته می‌شود و ماجرای یک انتقام‌جویی شخصی را به نمایش می‌گذارد و در این راه از طرح سوالاتی به‌شدت ناراحت‌کننده ابایی ندارد. ویلیام تل یک ضدقهرمان مدرن و برجسته است که توسط این فیلمنامه‌نویس نابغه [شریدر] خلق شده است.

فیلم First Reformed (نخستین اصلاح‌شده) آخرین اثری بود که پل شریدر کارگردانی آن را برعهده داشت. این فیلم که ایثن هاک، آماندا سایفرد، سدریک اینترتینر، ویکتوریا هیل، فیلیپ اتینگر، مایکل گستن و بیل هائوک را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی ۳.۵ میلیون دلاری توانست ۳.۸ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد. شریدر کارگردانی فیلم‌های Dog Eat Dog (قانون جنگل)، Dying of the Light (مرگ روشنایی)، The Canyons (دره‌های عمیق)، Dominion: Prequel to the Exorcist (قلمرو: پیش‌درآمدی بر جن‌گیر) و Affliction (رنج) را نیز در کارنامه دارد. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده