// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Desperados 3 تابستان آینده عرضه می‌شود

طبق خبرهای جدید منتشر شده، بازی Desperados 3 در تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.

بازی Desperados 3 قرار بود که در سال گذشته‌ی میلادی عرضه شود؛ بااین‌حال، زمان انتشار وعده داده شده گذشت و خبری از این بازی نبود. اما ناشر این بازی، یعنی THQ Nordic بالاخره سکوت را شکست و به همراه عرضه‌ی یک تریلر جدید، تایید کرد که بازی Desperados 3 در تابستان سال ۱۳۹۹ عرضه خواهد شد.

اولین بازی Desperados در سال ۲۰۰۱ میلادی عرضه شد و یک بازی استراتژی اکشن هم‌زمان گروهی را ارائه می‌داد که از لحاظ گیم‌پلی، با سری محبوب Commandos شباهت‌هایی داشت. Desperados 3 که داستان‌ آن‌ قبل از نسخه‌ی اول رخ می‌دهد، حدود یک دهه پس از Desperados 2: Cooper's Revenge عرضه می‌شود و ساخت آن برعهده‌ی Mimimi Games خواهد بود؛ شرکتی که بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun را در سال ۲۰۱۶ ساخته بود و با واکنش‌های مثبتی نیز روبه‌رو شده بود. 

آخرین باری که خبری از Desperados 3 شنیدیم، در تابستان سال جاری بود که یکی از شخصیت‌های قابل بازی یعنی Isabelle Moreau معرفی شد. در خبری که امروز منتشر شد نیز یک رونمایی مشابه وجود دارد؛ بازگشت شخصیت Doc McCoy که می‌توانید با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این شخصیت در تریلر زیر آشنا شوید:

دانلود از آپارات

مک‌کوی درکنار هفت‌تیرکش آشنا یعنی John Cooper که رهبری گروه را برعهده دارد، Hector که نقش بازوی قدرتمند تیم را دارد، Kate O'Hara که با تغییر قیافه و هفت‌تیر مخفی خود به شکلی فریب‌دهنده مرگبار است و همچنین Isabelle Moreau که از قابلیت‌های جادویی وودوو بهره می‌برد، قابل بازی خواهند بود. 

بازی Desperados 3 برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده