نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

زوم‌کست: نگاهی به بازی‌های سال ۲۰۲۰

در جدیدترین زوم‌کست زومجی، به سراغ بازی‌هایی رفتیم که قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شوند؛ از آثار بزرگی مثل The Last of Us Part 2 گرفته تا بازی‌های مستقل جذابی چون Axiom Verge 2. 

با قسمتی دیگر از سری برنامه زوم‌کست در کنار شما هستیم و این بار، همراه با نادر امرایی و میثم خلیل‌زاده تصمیم گرفتیم تا نگاهی داشته باشیم به بازی‌هایی که قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شوند. در این برنامه، ابتدا سراغ بازی‌هایی رفتیم که تاریخ انتشار دقیقی دارند؛ یعنی آثاری مثل The Last of Us Part 2 یا Nioh 2 که روز انتشارشان هم مشخص شده است. در بخش دوم هم نگاهی به بازی‌هایی داشتیم که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارند اما منتشر شدن‌شان در سال ۲۰۲۰، رسما تایید شده است و اگر شاهد تاخیر خوردن آن‌ها در آینده نباشیم، می‌توانیم در سال جاری میلادی این آثار را هم تجربه کنیم. 

در زوم‌کست بازی‌های سال ۲۰۲۰، سعی کردیم تا در کنار ارائه اطلاعات کلی از بازی‌ها مثل تاریخ انتشار، پلتفرم‌های مقصد و همینطور سازنده و ناشر آن‌ها، در مورد برخی بازی‌ها کمی توضیحات بیش‌تری هم ارائه کنیم و به جزییات و اطلاعات‌شان اشاره داشته باشیم. پس این شما و این هم زوم‌کست جدید زومجی:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده