// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

حالت یک به یک نقشه Rust به بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شد

در جریان اضافه شدن حالت‌های زمانی و محدود به Call of Duty: Modern Warfare، شاهد اضافه شدن یک حالت یک‌به‌یک در نقشه Rust هستیم.

هفته پیش بود که فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare در دسترس کاربران قرار گرفت و در جریان آن، شاهد اضافه شدن کاراکتر گوست و نقشه Rust بودیم. همچنین اینفینیتی وارد (Infinity Ward) معمولا به‌صورت هفتگی حالت‌های زمانی و محدودی را به بازی اضافه می‌کند تا کاربران تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی حالت محدود و زمانی جدید به کالاف دیوتی: مدرن وارفر اضافه شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به‌صورت یک‌به‌یک در نقشه Rust به‌رقابت با یکدیگر بپردازند. در گذشته و زمانی‌که این نقشه در نسخه Modern Warfare 2 به کاربران معرفی شد، کاربران به‌صورت یک‌به‌یک، یکدگیر را در نقشه Rust به‌چالش می‌کشیدند. ازاین‌رو اضافه شدن این حالت محدود و همچنین واژه قرار داده شده واسه آن، حس‌وحال نوستالوژی کاربران قدیمی را زنده می‌کند.

البته Playlist کلی بازی تغییر کرد جدا از اضافه شدن حالت ذکر شده، شاهد بازگشت نقشه Tavorsk District به‌حالت Ground War هستیم. همچنین یک Playlist جدید به نام Flotation Oxidation هم به بازی اضافه شده است که شامل نقشه‌های Shipment و Rust می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از طراحی نقشه Rust در Call of Duty: Modern Warfare راضی هستید؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده