نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Biomutant کماکان در دست ساخت است

توسعه‌دهندگان Experiment 101 ضمن تأیید تداوم روند ساخت بازی Biomutant، وضعیت فعلی آن را در مراحل پایانی اعلام می‌کنند.

در سال‌های گذشته، شک و تردیدهای زیادی درباره بازی Biomutant و زمان به نتیجه رسیدن فرایند توسعه‌ی آن مطرح شده است. بازی اکشن و نقش آفرینی Experiment 101 اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شده و بعدها تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۱۹ موکول شد. در شرایطی که توسعه‌دهندگان این بازی، سال گذشته از نسخه‌های Collector و Atomic Edition این بازی رونمایی کردند، هنوز تصویر یا ویدیوی جدیدی از گیم‌‍پلی این بازی منتشر نشده است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که فرایند ساخت این بازی همچنان در جریان است.

در بیانیه‌ی جدیدی که از طریق اکانت توییتر استودیوی Experiment 101 منتشر شده است، نوشته شده:

اجازه دهید تا به علاقه‌مندان اطمینان دهیم که درحال‌حاضر توجه ما کاملاً روی این بازی متمرکز شده و ما در سخت‌ترین حالت ممکن مشغول کار روی آن هستیم. ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا Biomutant را به بهترین بازی ساخته شده توسط هریک از اعضای تیم تبدیل کنیم. سعی ما بر این است که این بازی در بهترین و سرگرم ‌کننده‌ترین حالت ممکن ساخته شود.

این استودیو در ادامه اعلام کرده که طی چند ماه گذشته مشغول انجام مراحل تکمیلی ساخت این بازی بوده است:

همانطور که شاید برخی از شما هم از آن مطلع باشید، مراحل پایانی و تکمیل فرایند ساخت یک بازی، همیشه دوره‌ی طولانی، چالش‌برانگیز و غیرقابل پیشبینی بوده است. بزرگی، گستردگی و پیچیدگی پروژه‌ی Biomutant نیز مزید بر علت شده تا این مرحله بیشتر به طول بینجامد. ما به محض این که تیم توسعه‌دهندگان بازی به جمع‌بندی و اطمینان لازم برسند، تاریخ انتشار این بازی را نیز اعلام خواهیم کرد.

BioMutant

استودیوی Experiment 101 در خلال گزارش مالی شرکت THQ Nordic برای سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۹ نیز گزارشی را در این خصوص منتشر کرده که در بخش‌هایی از آن می‌خوانیم:

این سؤال همیشگی که بالاخره چه زمانی برای انتشار بازی Biomutant در نظر گرفته خواهد شد، همچنان توسط هواداران مطرح می‌شود. حقیقت امر این است که تیم توسعه‌دهندگان این بازی کوچک و متشکل از ۲۰ نفر بوده و تکمیل فرایند توسعه‌ی بازی‌، زمان زیادی را از آن‌ها گرفته است. به محض این که از امکان تکمیل پروسه‌ی ساخت این بازی تا یک زمان مشخص اطمینان حاصل شود، THQ Nordic زمان رسمی عرضه‌ی Biomutant را اعلام خواهد کرد.

Biomutant هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دست ساخت قرار دارد. داستان این بازی در یک دنیای پساآخرالزمانی واقع شده و حیوانات موجود در دنیای آن به دلیل تماس با پرتو‌های رادیواکتیو، جهش پیدا کرده و به موجودات انسان نمایی تبدیل شده‌اند. بازیکنان نیز می‌توانند کاراکتر خود را با جهش‌های ژنتیکی و قطعات بیومکانیکی تجهیز کرده و به شیوه‌های مختلفی در دنیای آن ماجراجویی کنند. موضوع اصلی داستان این بازی، به مسمومیت درخت زندگی (Tree of Life) و تلاش کاراکتر اصلی بازی برای نجات آن از دست شش قبیله مختلفی که هریک هدف مشخصی را دنبال می‌کنند، مربوط می‌شود. انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص این بازی منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده