// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Demon’s Name تا Incredible Mandy

این هفته از بازی آنلاین و جذاب World War Doh گرفته تا دو بازی The Flute و Megabot Battle Arena را برای اندروید و iOS داریم

در جریان هفته چهارم بهمن ماه، شاهد عرضه بازی‌های متنوع و متعددی هستیم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین و رقابتی هستید، بازی اندروید و آیفون World War Doh می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های ماجراجویی با المان‌های نقش آفرینی، می‌توانند بازی آیفون Incredible Mandy را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته آخر بهمن ماه خواهیم انداخت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Boris and the Dark Survival

Boris and the Dark Survival

در جریان بازی Boris and the Dark Survival، بازیکنان در نقش بوریس قرار می‌گیرند و باید راه خود را به خارج از استودیو ساخت کارتون، پیدا کنند. دراین‌میان هیولای شیطانی و جوهری بازی، در تلاش است تا بوریس را شکار کند.

دانلود بازی Boris and the Dark Survival

Bubble Puzzle – Sort Bubbles

Bubble Puzzle – Sort Bubbles

در Bubble Puzzle – Sort Bubbles، بازیکنان باید حباب‌های رنگی را در شیشه‌های مختلفی قرار دهند. نحوه جداسازی حباب‌های رنگی از یکدیگر و چینش هریک از آن‌ها در شیشه‌های مورد نظر، موردی است که شما را به چالش می‌کشد.

دانلود بازی Bubble Puzzle – Sort Bubbles

Cat Drummer Legend

Cat Drummer Legend

Cat Drummer Legend کاربران را در نقش گربه‌ای قرار می‌دهد که ازطریق دستگاه درام، باید موسیقی‌‌های مختلفی را بنوازد. ازاین‌رو با دکمه‌زنی مناسب، می‌توانید با موفقیت آهنگ‌های درنظر گرفته شده را بنوازید.

دانلود بازی Cat Drummer Legend

Crystalborne: Heroes of Fate

Crystalborne: Heroes of Fate

Crystalborne: Heroes of Fate، بازیکنان را در جهانی پر از هرج‌ومرج قرار می‌دهد. ازاین‌رو شما به‌واسطه‌ی قهرمان‌های مختلف، باید تیم خود را تشکیل دهید، روی هیولاهای بازی شناخت پیدا کنید، دشمنان را از بین ببرید و راز و رمزهای جهانی را که در آن هستید، کشف کنید.

دانلود بازی Crystalborne: Heroes of Fate

Demon’s Name

Demon’s Name

Demon’s Name یک بازی نقش‌آفرینی است که روایت‌گر داستان تمپلاری است که پس از برگشت از جنگ، متوجه می‌شود که تمامی اهالی سرزمین توسط نیروهای شیطانی اسیر شده‌اند. ازاین‌رو باید با پشت سر گذاشتن مأموریت‌های مختلف، نیروهای شیطانی را از بین ببرد.

دانلود بازی Demon’s Name

Election Year Knockout

Election Year Knockout

تیم سازنده Election Year Knockout، سعی کرده تجربه‌ای متفاوت و جالب را ارائه دهد. در این بازی باید تیم انتخاباتی و سیاسی خود را تشکیل دهید و ازطریق ورزش بکس و مبارزه با سایر رقبا، راه خود را به کاخ سفید هموار کنید.

دانلود بازی Election Year Knockout

Epic Card Game

 Epic Card Game

بازی Epic Card Game توسط راب دوتری و داروین کسل، بازیکنان تالار افتخار Magic: The Gathering، طراحی شده است. ساختار کارت‌ها و نوع چینش آن‌ها در محیط موردی است که این بازی را از سایر بازی‌های کارتی بازار متمایز می‌کند.

دانلود بازی Epic Card Game

EVIG

EVIG

EVIG یک بازی Shoot ‘em Up است که طراحی رنگی و چشم‌نوازی را در اختیار دارد. در این بازی بازیکن باید با هواپیما خود سایر هواپیماها را از بین ببرد و امتیاز کسب کند. داستان از این قرار است که یک سازمان شیطانی، می‌خواهید زندگی روی سیاره‌ها را از بین ببرد و حال شما تنها امید برای نابودی آن‌ها هستید.

دانلود بازی EVIG

The Flute

The Flute

در The Flute بازیکن در نقش ماجراجویی قرار می‌گیرد که از سوی شاهزاده تمینو وظیفه دارد شاهدخت پامینا، دختر ملکه تاریکی را نجات دهد. وی در ماجراجویی خود با دشمنان مختلف از جمله سرپنت‌های خطرناکی روبه‌رو می‌شود.

دانلود بازی The Flute

Heroes Bash

Heroes Bash

در Heroes bash، شاهزاده اراثورن، برادر قهرمان داستان، به‌واسطه‌ی نیروهای شیطانی، تاج پادشاهی را می‌دزدد و در تلاش است تا جزایر Bash را فتح کند تا بتواند کنترل کل امپراطوری را به‌دست بگیرد. ازاین‌رو شما وظیفه دارید مانع از این کار شوید و برادر خود را شکست دهید.

دانلود بازی Heroes bash

I Love Hue Too

I Love Hue Too

در جریان بازی I Love Hue، بازیکن باید موزاییک‌های رنگی را مطابق شکل اصلی، درکنار یکدیگر قرار می‌داد. در هفته چهارم بهمن ماه، تیم سازنده بازی I Love Hue Too را روانه بازار کرده است که بیش از ۳۰ مرحله جدید و جذاب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دانلود بازی I Love Hue Too

Incredible Mandy

Incredible Mandy

در جریان بازی Incredible Mandy، بازیکن خاطرات برادر و خواهری را تجربه می‌کند که در رویاهای خود غرق شده‌اند. نکته‌ی جالب این است که هر رویا، راز و رمزهای خود را دارد و طراحی محیط‌های بازی، مورد دیگری است که شما را تا آخرین لحظه از Incredible Mandy، سرگرم می‌کند.

دانلود بازی Incredible Mandy

Little Misfortune

Little Misfortune

Little Misfortune یک بازی تعاملی است که روی گشت‌وگذار بازیکن و تعامل با کاراکترهای جهان بازی تمرکز دارد. هر تصمیم شما در طول داستان اهمیت زیادی دارد و می‌تواند سرنوشت شخصیت‌های Little Misfortune را تغییر دهد.

دانلود بازی Little Misfortune

Megabot Battle Arena

Megabot Battle Arena

در جریان بازی Megabot Battle Arena، ابتدا باید ربات جنگی خود را با منابعی که در اختیار دارید، بسازید. در ادامه باید وارد میدان نبرد شوید و ربات حریف را شکست دهید. ازاین‌رو با پیروزی در مسابقه‌های خود، می‌توانید قهرمان مسابقات شوید.

دانلود بازی Megabot Battle Arena

Overdrive City

Overdrive City

در جریان Overdrive City، بازیکن باید شهر ماشینی خود را بسازد، ماشین‌های خاص و هیجان‌انگیز مختلفی را جمع‌آوری کند و در چالش‌های Overdrive City که شامل مسابقه دادن در حالت Career بازی است، شرکت کند. ازاین‌رو می‌توانید شهر خود را به یک پروژه جهانی تبدیل کند و خود شما هم به یک قهرمان در مسابقات ریسینگ تبدیل شوید.

دانلود بازی Overdrive City

Quadracade

Quadracade

تیم سازنده Quadracade مورد جالب و چالش‌برانگیزی را برای مخاطبان درنظر گرفته است. در جریان این بازی باید به‌صورت همزمان چهار بازی آرکید را تجربه کنید. همچنین ۳۰ بازی آرکید هم برای شما درنظر گرفته شده است که باید آن‌ها را جمع‌آوری کنید و در ادامه، کارتریج‌های بیشتری هم به Quadracade اضافه می‌شود.

دانلود بازی Quadracade

Quantum Ball

Quantum Ball

در بازی Quantum Ball توپ شما در هر مسیری می‌تواند حرکت کند. ازاین‌رو این شما هستید که پس از شوت شدن توپ، تعیین می‌‌کنید که توپ وارد کدام نقطه از دروازه شود. زاویه و مکان نهایی را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که توپ گل شود.

دانلود بازی Quantum Ball

Saaz

Saaz

Saaz یک بازی ریتمیک است که در جریان آن باید با ورود دایره‌های رنگی به محل مورد نظر خود، روی دکمه مربوط‌به آن‌ها ضربه بزنید تا ملودی نواخته شود. تغییر ریتم آهنگ‌ها موردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید که چالش اصلی بازی Saaz است.

دانلود بازی Saaz

Sky Piper – Jet Arcade

Sky Piper – Jet Arcade

تیم سازنده، ۵۰ مرحله مختلف را برای بازیکنان Sky Piper – Jet Arcade درنظر گرفته است که هرکدام از آن‌ها ساختار و چالش‌های مخصوص‌به خود را دارد. در هر مرحله موانع مختلفی با ظاهری آرکید طراحی شده است که باید مراقب آن‌ها باشید.

دانلود بازی Sky Piper – Jet Arcade

Space Riddle: Galactic Puzzle

Space Riddle: Galactic Puzzle

Space Riddle: Galactic Puzzle، یک بازی هواپیمایی دیگر در میان بازی‌های هفته چهارم بهمن ماه است، اما مکانیسم‌های گیم‌پلی متفاوتی دارد. در اینجا، بازیکن با هواپیمای خود در محیطی قرار می‌گیرد که شامل ۹ خانه شطرنجی است و باید با کشیدن هواپیما به خانه خالی، مانع از برخورد آن به موانع شوید.

دانلود بازی Space Riddle: Galactic Puzzle

Summer Catchers

Summer Catchers

Summer Catchers یک بازی دوبعدی با طراحی‌ پیکسلی است که روایت‌گر داستان شخصیتی است که با وسیله نقلیه چوبی خود قصد دارد از تابستان لذت ببرد. ازاین‌رو در ماجراجویی خود با راز و رمزهای مختلفی روبه‌رو می‌شوید و مواردی مثل مسابقه دادن‌های هیجان‌انگیز، سبب می‌شود تا تجربه‌ی خوبی را از Summer Catchers کسب کنید.

دانلود بازی Summer Catchers

Super Gigadroid

Super Gigadroid

بازیکن در Super Gigadroid در نقش یک گیگادروید قرار می‌گیرید که باید در جریان ۱۲ مرحله، چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارد. چالش‌های بازی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که رفته رفته سخت‌تر می‌شوند و کاربر باید بیشتر تلاش کند تا آن‌ها را پشت سر بگذارد.

دانلود بازی Super Gigadroid

Symphogear XD Unlimited

Symphogear XD Unlimited

Symphogear XD Unlimited، یک بازی موبایل نقش‌آفرینی با نبردهای متعدد است که تیم سازنده برای خلق آن از شخصیت‌‌های انیمه سریالی Symphogear استفاده کرده است تا کاربران علاقه‌مند به بازی‌های شرقی و انیمیشن‌های ژاپنی، بتوانند تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

دانلود بازی Symphogear XD Unlimited

Tennis Stars: Ultimate Clash

Tennis Stars: Ultimate Clash

در میان بازی‌های هفته چهارم بهمن ماه، اگر به‌دنبال یک بازی بامزه هستید، Tennis Stars: Ultimate Clash می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما باشد. نوع طراحی کاراکترهای و گیم‌پلی بازی، موردی است که سبب شده Tennis Stars به یک بازی سرگرم کننده و جذاب تبدیل شود.

دانلود بازی Tennis Stars: Ultimate Clash

Wasco

Wasco

در جریان بازی Wasco، بازیکن در نقش رباتی به نام واسکو قرار می‌گیرد و در یک ماجراجویی یک ساعته، وظیفه دارد مأموریت‌های مختلفی را انجام دهد. طراحی سایبرپانکی و پیکسلی بازی از مواردی است که Wasco را به یک بازی متفاوت تبدیل کرده است.

دانلود بازی Wasco

Wobble Bubble

Wobble Bubble

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های Matching هستید، Wobble Bubble می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. دراینجا باید گوی‌های رنگی را به‌گونه‌ای شلیک کنید که به رنگ مورد نظر برخورد کند و آن‌ها را از بین ببرد.

دانلود بازی Wobble Bubble

World War Doh

World War Doh

در جریان بازی World War Doh، بازیکنان باید ارتش خود را بسازد و به رقابت با سایر بازیکنان جهان بازی بپردازد. تیم سازنده از المان‌های کارتی در سیستم مبارزات خود استفاده کرده است و رفته رفته با کسب کارت‌های قوی‌تر، می‌توانید تیم قدرتمندتری را تشکیل دهید.

دانلود بازی World War Doh


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده