نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰

فروشگاه مبل و میز

فروشگاه مبل و میز یک فروشگاه آنلاین جهت فروش انواع مبلمان باکیفیت و مرغوب است که به کمک آن می‌توانید مبلمان دلخواه خود را پیدا کرده و در طی زمان بسیار کوتاهی در منزل خود تحویل بگیرید.

این اطمینان را داشته باشید که فروشگاه مبل و میز خاطره خریدی مطمئن و دلچسب را برای شما باقی خواهد گذاشت. محصولات متنوعی در فروشگاه مبل و میز به فروش می‌رسد و سعی شده است تنوع کارها به‌گونه‌ای باشد که برای هر قشر و هر سلیقه محصول مناسب وجود داشته باشد. جهت آشنایی بیشتر بررسی و معرفی تعدادی از این محصولات می‌پردازیم.

سرویس خواب فروشگاه مبل و میز

سرویس‌های خواب فروشگاه مبل و میز در طرح‌ها و شکل‌های گوناگون برای سلایق مختلف وجود دارد. معمولا محصولات موجود در سرویس‌های خواب شامل تخت‌خواب، پاتختی، میز آرایش، صندلی میز آرایش، دراور و... البته ممکن است تمامی این اقلام برای یک سرویس خواب وجود نداشته باشد و تنها تعدادی از آن‌ها را دارا باشد.

معمولا سرویس‌های خواب از جنس چوب‌های مختلفی تولید می‌شوند که برای برخی از انواع آن امکان انتخاب رنگ چوب و جنس کلاف برای مشتری وجود دارد اما تمامی چوب‌های بکار رفته در سرویس خواب همگی از جنس بسیار مرغوب و باکیفیت هستند.

سرویس‌ها ممکن است تنها با طرح‌های بسیار ساده چوبی تولید شوند که مناسب خانه‌هایی با سبک‌های مدرن و مینیمال است و افرادی که طرفدار سادگی هستند می‎توانند از این نوع سرویس خواب استفاده کنند. انواع دیگری از سرویس‌های خواب هستند که اندکی تجملات در طراحی آن‌ها بکار رفته است، برای مثال در تاج و لبه‌های سرویس منبت‌کاری‌های بسیار زیبایی انجام شده است و از لمسه‌کوبی برای تزئینات تخت استفاده شده است. این دسته از سرویس‌های خواب مناسب خانه‌هایی با سبک تجملاتی و تشریفاتی است و مناسب افرادی است که علاقه دارند فضای منزل آن‌ها ظاهری مجلل و شیک داشته باشد.

سرویس‌های خواب موجود در فروشگاه مبل و میز را می‌توانید به‌صورت ست تهیه کنید و در صورت عدم تمایل هم می‌توانید هریک از اقلام مورد نیاز خود را به‌صورت جداگانه تهیه کنید.

مبل و میز

مبلمان فروشگاه مبل و میز

مبلمانی که در فروشگاه مبل و میز وجود دارد شامل تنوع بسیار گسترده‌ای است که هر قشر و هر سلیقه‌ای را در بر می‌گیرد. مبلمان به سبک‌های مختلف وجود دارد که در صفحه مخصوص به هر مبل مشخصات و ویژگی‌های دقیق هر مبل قابل مشاهده است. مبلمان عموما دارای کلاف و ساختاری از جنس چوب‌های مختلف هستند و برای برخی از انواع مبلمان این امکان وجود دارد که مشتری جنس کلاف یا رنگ چوب مورد نظر خود را انتخاب کند. عموما تعداد ست مبلمان ثابت است و در برخی شرایط امکان اضافه یا کم کردن به تعداد مبل وجود دارد. همچنین امکان اضافه کردن میز جلومبلی، میز عسلی یا کوسن‌هایی که با آن مبل ست شود هم وجود دارد.

همان‌طور که گفته شد در صفحه مربوط‌به هر مبلمان، اطلاعات کامل مربوط‌به آن مبلمان اعم از فوم بکار رفته، نوع کلاف، جنس چوب، شرکت سازنده، تعداد مبلمان و ... وجود دارد تا شما به‌راحتی به کمک اطلاعات موجود بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید.

مبل کلاسیک فروشگاه مبل و میز

مبل کلاسیک نوعی از مبلمان است که دارای ظاهر مجلل‌تری نسبت به مبلمان راحتی و مدرن است. این نوع مبل معمولا با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی می‌شود بدین صورت که در قسمت تاج مبل منبت‌کاری‌های ظریف و بسیار زیبا صورت می‌گیرد که درنهایت مبل کلاسیک را به یک مبل مجلل تبدیل می‌کند.

مبل کلاسیک به‌دلیل ظاهر زیبا و مجللی که دارا است، بیشتر مناسب استفاده جهت پذیرایی از مهمانان است و کمتر جهت استفاده خانوادگی قرار می‌گیرد. جدای از ظاهر مجلل، ساختار مبل کلاسیک به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که دارای ساختاری سفت و سخت است و به همین علت هنگام استفاده طولانی مدت موجب خستگی و خشکی بدن می‌شود.

مبل کلاسیک معمولا دارای کلاف بسیار مستحکم و مقاومی است و عموما چوبی که در ساختار آن بکار می‌رود از جنس چوب‌های مقاوم نظیر گردو و راش است که علاوه‌بر مقاومت دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند. به همین علت دربرابر عوامل گوناگون مقاوم بوده و نسبت به سایر انواع مبلمان بسیار دیگر دچار آسیب و فرسودگی می‌شود. مبل کلاسیک نسبت به مبل راحتی در ارتفاع بالاتری قرار دارد.

مبل راحتی فروشگاه مبل و میز

مبل راحتی همان‌طور که از نامش پیداست، جهت مصرف روزانه اعضای خانواده است. دسته‌های مبل راحتی عموما پهن بوده و در ارتفاع پایین‌تری نسبت به مبل کلاسیک قرار می‌گیرند. مبل راحتی تزئینات و تجملات مبل کلاسیک را ندارد و به‌دلیل راحتی ساختار و کلاف آن، مورد مصرف خانوادگی قرار می‌گیرد. در برخی مواقع از مبل راحتی جهت فضایی برای استراحت و خواب هم استفاده می‌شود.

پارچه مبل راحتی معمولا از جنس نخ و پارچه‌های نرم است تا حس راحتی و آرامش را چندین برابر کند اما پارچه‌های دیگری نظیر چرم و جیر هم در ساختار مبلمان راحتی قابل استفاده هستند. نوعی از مبل‌های راحتی هم موجود هستند که نسبت‌ به مبل‌های راحتی معمولی دارای ابعاد بزرگتری هستند و به همین علت جهت خواب هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بوفه فروشگاه مبل و میز

بوفه یکی دیگر از لوازم بسیار کاربردی منزل به شمار می‌رود، درواقع بوفه‌ها فضایی برای نمایش لوازم زیبا و دکوراتیو منزل شما هستند، حال اگر خود بوفه هم طراحی خاص و زیبایی داشته باشد، در زیباتر نشان دادن فضای منزل شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. بوفه‌ها هم مانند سایر لوازم موجود در فروشگاه مبل و میز، در تنوعی از طرح و رنگ وجود دارد تا تمامی سلایق را پوشش دهد. بوفه‌هایی که دارای طراحی مجلل و منبت‌کاری‌های بسیار زیبایی هستند یا بوفه‎‌هایی که با طراحی ساده‌تر مناسب استفاده برای افراد طرفدار سادگی هستند.

برای بسیاری از انواع بوفه‌ها امکان انتخاب جنس و رنگ چوب بکار رفته در ساختار آن وجود دارد.

مبل و میز

مبل تخت‌خواب شو فروشگاه مبل و میز

مبل تخت‌خواب شو یک گزینه بسیار مناسب و کاربردی خصوصا برای افرادی است که دارای خانه کوچک هستند. چرا که عموما مبل‌های تخت‌خواب شو در کنج دیوار قرار می‌گیرند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. از طرفی به‌دلیل چند کاربره بودن آن که هم مبل جهت نشستن است و هم به تخت‌خواب تبدیل می‌شود، مناسب مواقعی است که مهمان به خانه می‌آید اما فضای کافی برای خواب وجود ندارد.

مبل تخت‌خواب شو دارای مکانیزم ساده‌ای هستند که به کمک آن مبل به تخت‌خواب تبدیل شده و سپس دوباره به حالت اولیه خود یعنی مبل باز می‌گردد. مبلمان تخت‌خواب شو نوعی از مبلمان راحتی هستند که در حالت مبل هم مورد استفاده روزانه اعضای خانواده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به‌طور کلی شرایط امکان انتخاب جنس یا رنگ پارچه برای مشتری وجود دارد و در برخی شرایط هم این موارد ثابت بوده و امکان انتخاب وجود نخواهد داشت. تمامی لوازم موجود در فروشگاه مبل و میز هریک دارای یک صفحه مخصوص به خود هستند که داخل آن تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد آن محصول درج شده است و به شما کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، این امکان برای مشتریان وجود دارد که با انتخاب یک محصول، محصولات مشابه هم به نمایش گذاشته می‌شود تا شما با مقایسه محصولات بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیگر ویژگی کاربردی فروشگاه مبل و میز امکان درج نظر برای افرادی است که از آن محصول استفاده کرده‌اند. این فضا در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا تجربه خود را از استفاده از آن محصول بنویسند و دیگر افرادی که قصد خرید آن محصول را دارند، بتوانند از تجربیات آن افراد استفاده کرده و بهترین تصمیم را بگیرند.

تمامی محصولات موجود در فروشگاه مبل و میز دارای گارانتی و ضمانت معتبر هستند، بدین ترتیب می‌توانید با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. خرید از فروشگاه مبل و میز بسیار ساده است اما با این وجود آموزش در جهت سهولت بخشیدن به این امر در اختیار مراجعین عزیز قرار می‌گیرد تا با کمترین سختی خرید دلخواه خود را انجام دهند و محصولات در بسته‌بندی‌های مناسب در کمال سلامت به دست مشتریان عزیز قرار بگیرد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده