// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

آلن هریس، بازیگر مجموعه جنگ ستارگان، درگذشت

آلن هریس، بازیگر چندین نقش در مجموعه جنگ ستارگان، که یکی از معروف‌ترین آن‌ها بانتی هانتری به‌نام Bossk بود، درگذشت.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آلن هریس، بازیگری که چندین نقش را در مجموعه Star Wars ایفا کرده بود، در سن ۸۱ سالگی درگذشت. می‌توان معروف‌ترین حضور وی را بازی در نقش یک جایزه‌ بگیر یا بانتی هانتر به‌نام Bossk دانست که در فیلم جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند (Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back) انجام گرفته بود.

Alen Harris | Star Wars

مدیر برنامه‌های اآلن هریس نوشته است که او مدت‌ها از بیماری رنج می‌برده است، اما در تمام این مدت نیز سعی کرده که زندگی پر از عشقی داشته باشد. همچنین کتی مونرو، بازیگری که نقش یک بانتی هانتر دیگر را به‌نام Zuckuss بازی کرده است، نوشته که آلن هریس یک شخصیت شجاع و فوق‌العاده بود که هیچ‌وقت از یاد ما نخواهد رفت.

نقش بانتی هانتر (Bossk) که هریس آن را ایفا کرد، موجودی با سر شبیه مارمولک بود که به‌همراه Boba Fett، بانتی‌هانتر معروف و چند نفر دیگر، به‌دنبال دستگیری هان سولوی معروف بودند. براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت IMDB وجود دارد، وی همچنین در ظاهر یکی از محافظین پرنسس لیا و در قالب یکی از نیروهای امنیتی سیاره Bespin نیز دیده شده بود که وظیفه‌ی حمل بدن یخ‌زده‌ی هان سولو را داشتند. حضور دیگر وی که از نوع نامحسوس بود، بازی در نقش یک سرباز StormTrooper امپراطوری در فیلم جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای (Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi) است.

Alen Harris | Star Wars

وی نقش‌های دیگری نیز ایفا کرده بود که در این بین می‌توان به حضور او در چند قسمت از سریال Doctor Who (در نقش یک Vervoid) و نقش‌هایی در مجموعه‌های Flash Gordon ،The Shining ،Superman و A Clockwork Orange اشاره کرد که توسط وب‌سایت IMDB در صفحه‌ی مخصوص او ثبت شده‌اند. وی پس از بازنشسته شدن مشغول نوشتن خاطرات خود از مجموعه جنگ ستارگان شد و در بین طرفداران سرسخت این مجموعه جایگاه خوبی پیدا کرد. جرمی بولاک، بازیگر شخصیت Boba Fett، در فیسبوک پستی منتشر کرد و از دوستی عمیق خود با آلن هریس سخن گفت. بخش‌هایی از صحبت‌های وی را در زیر مطالعه می‌کنید:

خبر درگذشت آلن هریس ما را بسیار متاسف و نارحت کرد. او یکی از بهترین دوستانی بود که می‌شناسم و با طرفداران مجموعه جنگ ستارگان نیز بسیار خوب و مهربان بود. دل‌های ما برای او بسیار تنگ خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده