نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سیاره Scarif به بازی Star Wars Battlefront 2 بازمی‌گردد

طبق گفته‌های استودیو دایس (DICE)، سیاره Scarif به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه می‌شود.

Scarif یکی‌از محبوب‌ترین مکان‌های بازی Star Wars Battlefront است که به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی Age of Rebellion به بازی Star Wars Battlefront 2 نیز اضافه خواهد شد. این آپدیت که در ماه فوریه عرضه می‌شود، پیرامون فیلم‌های سه‌گانه اصلی مجموعه جنگ ستارگان جریان دارد.

استودیو دایس در رددیت این‌گونه توضیح داد:

در این به‌روزرسانی سیاره‌های ویژه‌ای به هردو حالت کوآپ و بعداز آن، حالت Supremacy اضافه خواهند شد.

ما می‌دانیم که اکثر شما این موضوع را درخواست کرده‌اید و ما از اینکه می‌توانید به‌عنوان کاراکترهای لوک، لیا، دارث ویدر و سایر در دو حالت کوآپ و Supremacy بازی کنید، بسیار هیجان‌زده هستیم.

با اضافه شدن عناصر سه‌گانه اصلی به بازی، تصمیم گرفتیم تا نام Capital Supremacy را برای راحتی به Supremacy تغییر دهیم. از آن‌جایی که مبارزات نسخه Original Trilogy به‌طور ویژه روی زمین صورت می‌گیرد، نام این حالت از بازی را تغییر دادیم تا تمام دوره‌ها را دربربگیرد.

در طول مراحل توسعه، تجربه‌هایی را که دو سیاره Death Star II و Scarif ارائه می‌دهند بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم تا به‌روزرسانی Age of Rebellion بیشتر روی نبردهای زمینی تمرکز کند. وجود نبردهای زمینی برای موقعیت‌های مبارزه‌ای بازی Star Wars Battlefront 2 انتخاب بهتری است. تصور ترک کردن سیاره Death Star به قصد رفتن به یک سفینه و مقابله با سپر دفاعی اطراف سیاره Scarif، کار سختی است. اما نگران نباشید، هنوز هم به‌اندازه حالت Supremacy تجربه بسیار خوبی محسوب می‌شود، ولی تنها روی گیم‌پلی مبارزات زمینی تمرکز دارد.

Scarif سیاره گرمسیری است که برای جنگ بزرگ در فیلم Rogue One به‌کار رفته است. در ادامه می‌توانید ویدیو این سیاره را در فیلم Rogue One مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

حال ویدیو سیاره Scarif را در بازی Star Wars Battlefront مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

در همین‌حال استودیو دایس جزییات جدیدی را از BB-8 منتشر کرده است. این ربات در تاریخ ۱۴ بهمن به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه خواهد شد. دایس درباره ربات BB-8 گفت:

«ربات BB-8 به‌دلیل شجاعت شناخته شده‌اش به‌عنوان یک قهرمان تهاجمی در بازی حضور خواهد داشت. اضافه شدن این ربات به متعادل شدن نیروهای روشنایی کمک می‌کند، زیرا در حال‌حاضر در این سمت فهرست قهرمان‌های پشتیبانی وجود دارد.»

BB-9E نیز به نیروهای تاریکی اضافه خواهد شد:

«در حالی‌که شجاعت ربات BB-8 کمک می‌کند تا او در مبارزات شرکت کند، ربات BB-9E خونسرد است، محاسبات انجام می‌دهد و نقش پشتیبانی را در نبردها ایفا می‌کند. این ربات به‌خوبی در فهرست قهرمانان نیروهای تاریکی جای می‌گیرد.»

در حال‌حاضر بازیکنان می‌توانند Star Wars Battlefront 2 را روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی‌سی تجربه کنند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده