نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر کوتاه جدیدی از سریال Locke and Key منتشر شد

شبکه نتفلیکس تریلر کوتاه و جدیدی از سریال Locke and Key را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این سریال مورد انتظار است.

ماه گذشته بود که شبکه نت فلیکس اولین تریلر سریال Locke and Key (لاک و کلید) را منتشر کرد که این تریلر توانست نظر طرفداران کامیک آن را به خود جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این سریال مورد انتظار منتشر شده است. سریال Locke and Key یک اثر ترسناک، فراطبیعی و فانتزی است که داستان چند خواهر و برادر را دنبال می‌کند که در خانهٔ جدیدشان کلیدی جادویی پیدا می‌کنند که به آن‌ها قدرت‌های فراوانی می‌دهد. این خواهران و برادران به خانهٔ پدری خود باز می‌گردند و این خانه رازی بسیار جادویی در خود دارد. خانواده لاک خیلی زود با موجودی اهریمنی مواجه می‌شوند که به هر قیمتی که شده خواهان به‌‌دست آوردن کلید جادویی است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جکسون رابرت اسکات، کانر جسوپ، امیلیا جونز، شری سام، گریفین گلاک، داربی استنچفیلد، لیسلا دی الیویریا، پتریس جونز، توماس میچل بارنت، استیون ویلیامز، کوین آلوز و فلیکس مالارد، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Locke and Key حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین اولین نقدهای این سریال نیز منتشر شده که بیشتر این نقدها مثبت بوده و آن را تحقق رویای طرفداران می‌دانند و حتی برخی از منتقدان سریال «لاک و کلید» را یکی از جدیدترین سریال‌های اصلی شبکه نتفلیکس می‌دانند که احتمالا مورد استقبال مخاطبان نیز قرار خواهد گرفت. بااین حال، به‌نظر می‌رسد که برخی از منتقدان نیز انتظار اثر ترسناک‌تری را داشتند. 

سریال Locke and Key قرار است در تاریخ ۷ فوریه امسال (۱۸ بهمن) از شبکه Netflix منتشر شود. این سریال فانتزی ترسناک نتفلیکس اقتباسی از کمیکی به‌همین نام اثر جو هیل و گابریل رودریگز است که توسط کارلتون کیوس، آرون الی کولیت و میردیث آوریل ساخته شده که فصل اول سریال لاک و کلید در ۱۰ قسمت تولید شده و از هم‌اکنون فصل دوم آن نیز در دستور کار نتفلیکس است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده