نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات SL ImbaTV Dota 2 Minor مشخص شدند

تیم‌های واجد شرایط شرکت در مسابقات StarLadder ImbaTV Minor با پایان مرحله‌ی مقدماتی این رویداد دارای امتیاز Dota Pro Circuit تعیین شدند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار مسابقات، پرونده‌ی مرحله‌ی مقدماتی تورنمنت StarLadder ImbaTV Minor بازی Dota 2 پس از ۴ روز رقابت تیم‌ها در شش منطقه‌ی اصلی بسته شد و نهایتاً ۸ تیم به مرحله‌ی گروهی این رویداد دارای امتیازِ Dota Pro Circuit راه یافتند. در این دوره از مسابقات دو سهمیه برای مناطق CIS یا کشورهای مستقل مشترک المنافع و آمریکای شمالی و یک سهمیه برای مناطق اروپا، چین، جنوب‌شرقی آسیا و آمریکای جنوبی در نظر گرفته شده بود. قهرمان این رویداد ماینور مستقیماً به مسابقات ESL One Los Angeles Major راه می‌یابد و شانس خود را برای افزایش مبلغ جایزه و امتیاز دریافتی امتحان می‌کند. با اینکه مرحله‌ی مقدماتی مسابقات استارلدر ایمبا‌تی‌وی در تاریخ ۲۴ و ۲۵ بهمن (۱۳ و ۱۴ فوریه) در همه‌ی مناطق برگزار شد، اما پیگیری این مرحله در منطقه‌ی چین به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تا تاریخ ۲۹ و ۳۰ بهمن (۱۸ و ۱۹ فوریه) به تعویق افتاد. امروز مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ی چین نیز به پایان رسید و فهرست تیم‌های حاضر در تورنمنت StarLadder ImbaTV Minor کامل شد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات استارلدر ایمبا‌تی‌وی ماینور

Fighting PandaSbusiness associatesforZe EsportsGambit Esports
NoPing EsportsBoom EsportsTeam AsterAlliance

مسابقات استارلدر ایمبا‌تی‌وی ماینور در تاریخ ۱۵ تا ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ (۵ تا ۸ مارس ۲۰۲۰) در کی‌یف، اوکراین برگزار می‌شود و در مجموع دارای جایزه‌ی نقدی ۳۰۰ هزار دلاری و ۶۶۰ امتیازِ Dota Pro Circuit است که بین تیم‌های شرکت‌کننده تقسیم می‌شود. باعنایت‌به اینکه قهرمان StarLadder ImbaTV مستقیماً به سومین رویداد میجور این فصل راه می‌یابد، این تیم تنها بیشترین امتیازِ کسب‌شده در یکی از دو رویداد را به‌دست می‌آورد. به‌عنوان مثال، اگر تیم قهرمان، رتبه‌ی آخر رویداد میجور را تصاحب کند، تنها ۱۴۰ امتیاز مربوط‌به ایستادن در رده‌ی اول رویداد ماینور را دریافت خواهد کرد. اما اگر در عوض در رده‌ی هشتم رویداد میجور قرار بگیرد، ۴۵۰ امتیاز مربوط‌به قرارگیری در این جایگاه را کسب می‌کند. در مرحله‌ی گروهی مسابقات استارلدر ایمبا‌تی‌وی ابتدا تیم‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند و با فرمت GSL به رقابت می‌پردازند. پس از پایان رقابت‌های این مرحله، دو تیم برتر هر گروه در براکت بالایی مرحله‌ی اصلی دسته‌بندی خواهند شد و دو تیم انتهای جدولی از گردونه‌ی رقابت‌ها خارج می‌شوند. در مرحله‌ی اصلی نیز تیم‌ها در براکتی دو حذفی به مصاف هم می‌روند و نحوه‌ی برگزاری تمام دیدارها به‌استثنای «دیدار فینال» به‌شکل Best-of-Three است.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده