// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

رونمایی کولرمستر از جدیدترین کیس های سری MasterBox

شرکت کولرمستر از کیس‌های جدید خود با نام‌های MasterBox MB311L و MasterBox MB320L رونمایی کرد. این دو کیس دارای فن‌هایی با قابلیت نورپردازی ARGB هستند.

اگر گیمر باشید حتما با محصولات کولرمستر از جمله ماوس، کیس، خنک‌کننده و منبع تغذیه آشنایی دارید. این شرکت اخیرا از کیس‌های جدید سری MasterBox رونمایی کرده است. کیس های Masterbox عمدتا ظاهری زیبا دارند و به‌ویژه به‌لطف تجهیز به LED با قابلیت نورپردازی ARGB نظر بازیکنان و گیمرها را به خود جلب می‌کنند. اولین کیس MasterBox MB311L ARGB نام دارد. مدل MB311L در ابعاد Micro-ATX طراحی شده و دارای دو فن مجهز به LED با قابلیت نورپردازی ARGB است. پنل جلو از نوع Mesh ساخته شده که دو طرف آن را دو ستون تهویه مشبک و لانه زنبوری (جهت ورود هوا) احاطه کرده‌اند تا جریان هوای لازم برای دستیابی به تهویه بهینه مهیا شود.

دومین کیس معرفی شده اما MasterBox MB320L ARGB نام‌گذاری شده است. MB320L ARGB نیز کیسی با ابعاد Micro-ATX است که به دو فن ARGB و ستون های تهویه لانه زنبوری و مشبک در دو طرف پنل جلو مجهز شده، با این تفاوت که جنس پنل جلوی این کیس از اکریلیک آینه ای تیره است که با فعال شدن فن های ARGB جلوه ای خاص و با وقار به خود می‌گیرد. شما می‌توانید با ورود به سایت کولر مستر اطلاعات دقیق‌تری از کیس‌های جدید سری مسترباکس کسب کنید.

MasterBox MB311L کولر مستر

ویژگی‌های مشترک این دو کیس عبارت‌اند از:

  • مجهز بودن به پنل یا پنجره جانبی از جنس شیشه حرارتی شفاف
  • قفسه قابل شخصی‌سازی برای اتصال درایو های ذخیره‌سازی
  • در دسترس قرار دادن فضای نصب 6 فن یا نصب رادیاتورهایی با سایزهای متفاوت
  • سازگاری با کارت گرافیکهای تا 344 میلیمتری
  • منبع تغذیه هایی با طول 325 میلی‌متر

دیدگاه شما در رابطه با کیس‌های جدید کولرمستر چیست؟‌


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده