نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

ویدیوهای فیلم The Invisible Man الیزابت ماس را در حال فرار نشان می‌دهند

به‌تازگی دو ویدیو کوتاه از نسخه بازسازی شده فیلم ترسناک The Invisible Man با بازی الیزابت ماس منتشر شده که این بازیگر را در صحنه‌های فرار نشان می‌دهد.

کمپانی‌های یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) و بلوم‌هاوس پروداکشنز (Blumhouse Productions) دو ویدیو کوتاه از نسخه بازسازی شده فیلم The Invisible Man به کارگردانی لی ونل را منتشر کرده‌اند که در یکی از آنها شاهد صحنه‌های فرار الیزابت ماس، بازیگر برنده جوایز امی و گلدن گلوب، از دست همسر سابقش آدریان هستیم. کلیپ مربوط به این صحنه را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان نسخه بازسازی شده فیلم ترسناک The Invisible Man درباره زنی به نام سسیلیا کاس (با بازی الیزابت ماس) است که درگیر یک رابطه خشونت‌آمیز، با یک دانشمند پولدار و مشهور می‌شود. او با کمک خواهر، دوست دوران کودکی و همچنین دختر نوجوانش موفق می‌شود تا از این وضعیت فرار کرده و پنهان شود. اما وقتی همسر سابقش اقدام به خودکشی می‌کند و ثروت خود را برای سسیلیا به ارث می‌گذارد، او به قضیه مشکوک می‌شود و با خودش فکر می‌کند که مرگ آدریان یک دروغ بزرگ است. در ادامه داستان شاهد اتفاقات وحشتناکی خواهیم بود که زندگی سسیلیا و اطرافیان او را به خطر می‌اندازند. سسیلیا به تدریج دچار نوعی اختلال روانی می‌شود و به‌وسیله کسی که دیگران نمی‌توانند او را ببینند، مورد آزار قرار می‌گیرد.

جیسون بلوم، کسی که می‌توانیم او را استاد ساخت آثار ترسناک بنامیم، تهیه‌کنندگی این فیلم را برای کمپانی بلوم‌هاوس پروداکشنز بر عهده دارد. The Invisible Man به‌وسیله لی ونل کارگردانی شده است. او که نگارش فیلمنامه و همچنین تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را انجام داده، به عنوان یکی از خالقان فرنچایز معروف Saw نیز شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر هم فیلم‌های Upgrade و Insidious: Chapter 3 را به کارگردانی او دیده‌ایم.

دانلود ویدیو از آپارات

کایلی دو فرسنی دیگر تهیه‌کننده این فیلم ترسناک است. تهیه‌کنندگان اجرایی نیز علاوه‌بر ونل عبارتند از بیتریز سیکوئیرا، چالز لیتون، رزماری بلایت، بن گرنت، کوپر ساموئلسون و جینت ولتورنو. فیلم The Invisible Man محصول مشترک بلوم‌هاوس پروداکشنز، گل‌پست پیکچرز (Goalpost Pictures) و نروس تیک (Nervous Tick) است و یونیورسال پیکچرز نیز وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد.

فیلم The Invisible Man در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ (۹ اسفند ۱۳۹۸) در  سینماها اکران خواهد شد. این فیلم برداشتی مدرن از رمان معروف اچ. جی. ولز و فیلم سال ۱۹۳۳ به همین نام است. خبر بازسازی این فیلم ابتدا در سال ۲۰۱۶ اعلام شد. در آن زمان قرار بود نسخه جدید The Invisible Man به‌عنوان بخشی از «دنیای سینمایی مشترک» کمپانی یونیورسال ساخته شود. این مجموعه شامل فیلم‌های ترسناک و هیولایی این شرکت در دهه‌ها ۱۹۲۰ تا ۱۹۵۰ میلادی می‌شد. حتی اعلام شده بود که جانی دپ قرار است در The Invisible Man به‌جای شخصیت مرد نامرئی حضور داشته باشد. در نهایت پس از انتشار فیلم The Mummy در سال ۲۰۱۷ و عملکرد ضعیف آن در باکس‌آفیس، یونیورسال تصمیم گرفت تا قید فیلم‌های دنیای سینمایی مشترک خود را بزند. در ادامه اما نظر یونیورسال دوباره تغییر کرد و تصمیم بر این شد که فیلم ترسناک The Invisible Man با داستان مستقل و عوامل جدید ساخته شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده