نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تصویر جدیدی از فیلم Bill and Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز منتشر شد

تصویر جدید دیگری از فیلم Bill and Ted Face the Music منتشر شده است که در آن شاهد حضور کیانو ریوز و الکس وینتر هستیم.

ماه آذر امسال بود که اولین تصاویر رسمی فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) منتشر شد، اما تا به امروز خبری از تریلر این اثر مورد انتظار نبوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدید دیگری از قسمت سوم فیلم Bill and Ted (بیل و تد) منتشر شده است. در این تصاویر شاهد بازگشت کیانو ریوز، بازیگر نقش تد لوگان و الکس وینتر، بازیگر نقش بیل پرستون هستیم که ظاهرا در یک مهمانی حضور دارند و ظاهرا در حال اجرای موسیقی نیز بوده‌اند. همچنین آن‌ها کت و شلوارهایی به رنگ‌های متفاوتی نیز بر تن دارند. طبق خلاصه داستان فیلم، بیل و تد پس از ملاقات با یک فرد غمگین از آینده که به آن‌ها می‌گوید تنها آهنگ آن‌ها می‌تواند دنیا را نجات دهد، در تلاش هستند بزرگ‌ترین ترانه‌ای را که تاکنون ساخته شده است، بنویسند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Bill and Ted Face the Music

کیانو ریوز در نقش تد لوگان، الکس وینتر در نقش بیل پرستون، ویلیام سدلر در نقش مرگ، سامارا ویوینگ در نقش تیا پرستون، برجیت لاندی پین در نقش بیلی لوگان، آنتونی کاریگان در نقشی شرور و منفی، هال لندون جونیور در نقش کاپیتان جاناتان لوگان، ایمی استاچ در نقش خانم پرستون، بک بنت در نقش دیکون لوگان، جیما مایز در نقش پرنسس جوآنا پرستون، ارین هیز در نقش پرنسس الیزابت لوگان، جیلیان بل و کید کادی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bill and Ted Face the Music حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Bill and Ted Face the Music به‌کارگردانی دین پریسوت، برای اکران در تاریخ ۲۱ اگوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده