نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

طراحان بازی‌های Super Lucky's Tale و Crysis 3 به تیم توسعه بازی Metroid Prime 4 اضافه شدند

براساس اعلام استودیو رترو، مارک کپرز و جیمز بیچ، طراحان بازی‌های Super Lucky's Tale و Crysis 3 به تیم توسعه‌دهندگان بازی موردانتظار Metroid Prime 4 پیوستند.

طرفداران مجموعه بازی‌های تحسین‌شده‌ی Metroid از شرکت نینتندو، تقریباً از زمانی که آخرین بازی این مجموعه‌ی شوتر اول شخص با نام Metroid Prime 3: Corruption در سال ۲۰۰۷ و برای کنسول نینتندو Wii منتشر شد، منتظر دنباله جدید سری به‌شدت محبوب Metroid Prime هستند.

Metroid Prime 4 درحال حاضر توسط استودیوی رترو در دست ساخت قرار دارد. البته در ابتدا مسئولیت ساخت این بازی به تیم دیگری سپرده شده بود و بعد از این‌که معلوم شد این پروژه با استانداردهای مورد نظر نینتندو تطابق ندارد، توسعه‌دهندگان رترو وظیفه‌ی ساخت جدیدترین دنباله بازی Metroid Prime را برعهده گرفتند.

خبر بازگشت استودیوی رترو به کار روی پروژه Metroid Prime 4 نیز حرف و حدیث‌های زیادی را به دنبال داشت. نینتندو بعد از اعلام این خبر اعلام کرد که تاریخ انتشار این بازی به زمان نامعلومی موکول شده است. باتوجه به این که استودیوی رترو قرار بود تا فرایند ساخت این بازی را از صفر شروع کند، به‌نظر می‌رسد که این تصمیم کاملاً عاقلانه و درست اتخاذ شده باشد.

امروز خبر جدیدی در خصوص بازی Metroid Prime 4 منتشر شده که براساس آن، استودیوی رترو طراح بازی ‌Super Lucky's Tale، مارک کپرز از تیم توسعه‌دهندگان Playful و همچنین جیمز بیچ، طراح بازی‌های Crysis 3 ،DC Universe Online و Darksiders 3 را برای تیم سازندگان Metroid Prime 4 استخدام کرده است.

براساس گزارش وبسایت Video Games Chronicle، هردوی این طراحان مسئولیت طراحی محیط بازی Metroid Prime 4 را برعهده خواهند داشت. به جز این موضوع، خبر جدید دیگری در خصوص روند پیشرفت فرایند توسعه این بازی منتشر نشده است، اما اطلاع از جریان داشتن روند ساخت این بازی نیز می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران Metroid باشد.


منبع gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده