// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۱

تاریخ انتشار بازی Little Town Hero برای پلی استیشن 4 مشخص شد

شرکت گیم فریک اعلام کرده است که نسخه پلی استیشن 4 بازی Little Town Hero قرار است دوم ماه ژوئن در آمریکای شمالی منتشر شود.

پس از انتشار بازی Little Town Hero برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی نوبت به پلی استیشن 4 رسیده است. ماه گذشته بود که تاریخ انتشار این نسخه از بازی در کشور ژاپن اعلام شد و حالا هم شرکت Game Freak اعلام کرده است که در تاریخ دوم ماه ژوئن ۲۰۲۰ (۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹) این نسخه از بازی در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه فیزیکی بازی نیز قرار است همراه با نسخه Big Idea آن عرضه شود.

نسخه Big Idea بازی شامل یک نسخه پلی‌استیشن 4 از بازی، یک کتاب هنری یا Art Book، موسیقی‌های متن اصلی بازی روی لوح فشرده و مجموعه‌ای از پوسترها و برچسب‌های بازی است. شرکت گیم فریک یک حالت جدید نیز به بازی اضافه کرده است که Easy Mode نام دارد و باعث کاهش قدرت حمله و میزان دفاع دشمنان می‌شود. همچنین حریفان شما کمتر از حملات مخصوص استفاده می‌کنند.

بهبودهایی که در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی اعمال شده‌اند تا پرفورمنس و جلوه‌های بصری بهتری در اختیار بازیکن قرار بگیرد، دیدنی است و همچنین حالت Easy Mode نیز به بازیکن کمک می‌کند تا تجربه‌ی بهتر و لذت‌بخش‌تری از بازی داشته باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده