نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

سرویس گوگل استیدیا از فردا پشتیبانی از گوشی‌های سامسونگ را آغاز می‌کند

فهرست گوشی‌های هوشمند سامسونگ، ایسوز و ریزر که به زودی از سرویس استریم بازی گوگل استیدیا پشتیبانی خواهند کرد، مشخص و اعلام شده است.

سرویس استریم بازی گوگل از تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) با چیزی در حدود دوهزار گوشی هوشمند اندروید سازگار خواهد شد. فهرست کامل گوشی‌هایی که از استیدیا پشتیبانی خواهند کرد، در ادامه آورده شده است.

استیدیا تاکنون تنها از گوشی‌های پیکسل خود گوگل، پی سی و تلویزیون‌هایی که با Chromecast Ultra همراه می‌شدند، پشتیبانی می‌کرد. هنوز هیچگونه خبر یا اظهار نظری درباره پشتیبانی از گوشی‌های آیفون‌ و آیپدهای اپل مطرح نشده است.

درحال حاضر خبری در رابطه با بازی‌های جدید سرویس استیدیا منتشر نشده است. ماه گذشته بود که گوگل در پاسخ به هوادارانی که منتظر ۱۲۰ بازی وعده داده شده‌ی گوگل بودند، ناشران هر یک از این بازی‌ها را مسئول معرفی بازی جدید معرفی کرده بود. به‌نظر می‌رسد که این فهرست تنها شامل پرچمداران سامسونگ از S8 به بعد بوده و البته دو مدل از ایسوز و ریزر نیز در آن‌ها دیده می‌شوند. آیا گوشی شما هم در این فهرست حضور دارد؟ نظرات خود را در این خصوص با در میان بگذارید.

فهرست دستگاه‌های جدیدی که از سرویس گوگل استیدیا پشتیبانی خواهند کرد:

برای مشاهده‌ و مقایسه مشخصات فنی و قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید: به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی و قیمت موبایل های هواوی در این بخش در کنار تصاویر رسمی، بررسی کاربران و پرسش‌های متداول در اختیار کاربران قرار گرفته است. 


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده