// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵

پلی استیشن 5 احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

هیروکی توتوکی، رئیس بخش مالی سونی، در گزارش مالی اخیر این شرکت به رونمایی از پلی استیشن 5 در ماه فوریه اشاره کرده است.

تابه‌امروز شایعات مختلفی از زمان رونمایی پلی استیشن 5 منتشر شده است که هرکدام از آن‌ها به بازه زمانی مختلفی اشاره می‌کند. رونمایی از PS5 و قیمت آن، موردی است که کاربران بارها آن را درخواست کرده‌اند و سونی اعلام کرده بود که فعلا آماده این کار نیستند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، در بخشی از گزارش مالی اخیر سونی، از هیروکی توتوکی، رئیس مالی سونی، در مورد زمان رونمایی پلی‌استیشن 5 پرسیده شده. وی در جواب به این سوال اعلام کرد:

هر وقت که زمان مناسب فرا برسد، محصول خود را معرفی می‌کنیم.

این در حالی است که در ادامه توتوکی به موارد دیگری هم اشاره کرد:

صحبت در مورد زمان مناسب از رونمایی، بسیار سخت است، اما ما بازه زمانی را انتخاب کرده‌ایم که همانند گذشته است. ازاین‌رو نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. 

اشاره به عبارت «همانند گذشته» ما را یاد معرفی پلی استیشن 4 می‌اندازد. سونی در جریان یک رویداد مخصوص‌به خود که Playstation Meeting نام داشت، کنسول نسل هشتم خود را رونمایی کرد. نکته جالب این است که رویداد ذکر شده در فوریه سال ۲۰۱۳ برگزار شد. تابه‌امروز نیمی از ماه فوریه را پشت سر گذاشته‌ایم و به احتمال زیاد سونی تا انتهای این ماه (هفته اول اسفند ماه) اطلاعات بیشتری را از پلی‌استیشن 5 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا سونی تا پایان ماه فوریه کنسول نسل بعدی خود را معرفی می‌کند؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده