نویسنده: Mehdi Rh
// چهار شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Sheeping Around: Strategy Card Game؛ دزد گوسفندان

بازی Sheeping Around: Strategy Card Game یک بازی استراتژیک و با المان‌های جذاب است که می‌تواند در عین ساده بودن به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل شود. 

استودیو Himanshu Kapoor که تا به حال تجربه خاصی را در کارنامه خود نداشته است، این بار سعی دارد تا با عرضه یک بازی بامزه و استفاده از داستان‌های معروف گرگ و گوسفند، شما را با یک چالش جدید آشنا کند.

در سال‌های اخیر شاهد بازی‌‌هایی بودیم که موضوعاتی عجیب و غریب داشته‌اند اما توانستند توجه منتقدان و گیمر‌‌ها را به خود جلب کنند. به عنوان مثال بازی های Goat Simulator و  Untitled Goose Game از جمله این بازی‌ها بودند. اما این بار نوبت به بازی اندروید و آیفون Sheeping Around: Strategy Card Game رسیده است تا با داشتن داستان و موضوعی بامزه و جدید، توجهات را به خود جلب کند. 

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

Sheeping Around: Strategy Card Game داستان خاصی ندارد و  با سبک استراتژیک و المان‌های جذاب خود سعی دارد تا به یک بازی سرگرم کننده برای مخاطبین تبدیل شود. پس از شروع Sheeping Around، با یک محیط خوش رنگ و لعاب و بامزه روبرو می‌شوید که از همان اول توجهتان را به خود جلب می‌کند. پس از آشنایی با محیط اولیه بازی، باید به نبرد اول خود بپردازید. پس از این که وارد بخش اصلی شدید، باید بین یکی از دو گروه گرگ‌ها و چوپان گوسفندان، یکی را انتخاب کنید. در واقع باید تصمیم بگیرید که قصد دفاع از گوسفندان را دارید و یا این که به گوسفندان حریف حمله می‌کنید. از آن جایی که Sheeping Around یک بازی با سبک استراتژیک است، باید با تصمیمات به موقع و حرکت‌های درست حریفانتان را از پیش رو بردارید. بعد از این که تیم مورد علاقه خود را از بین چوپان و گرگ انتخاب کردید وارد بخش نبرد بازی می‌شوید. در این بخش آموزش‌هایی برای گیمر‌ها تعبیه شده که باید تمامی آن‌ها را برای آمادگی بهتر پشت سر بگذارید.

پس از شروع Sheeping Around، با یک محیط خوش رنگ و لعاب و بامزه روبرو می‌شوید.

در این آموزش‌‌ها نحوه استفاده از کارت‌های خود و همچنین کارت‌ها و الگوی حرکات حریفتان را یاد می‌گیرید. کارت‌های بازی تنوع زیادی ندارند اما استفاده به موقع از آن‌ها و زمان‌بندی مناسب رمز پیروزی شما است و باید در انتخاب کارت‌ها و حرکات خود دقت لازم را داشته باشید. مثلا حریفتان می‌تواند کاری کند که گوسفندان شما را گول بزنند و آن‌ها را به تصرف خود در بیاورند. وظیفه شما در بازی این است که از گوسفندان مراقبت کنید و مانع دست یابی حریفتان به آن‌ها شوید. هنگامی که در یک نبرد، دو گوسفند خود را از دست بدهید بازنده نبرد می‌شوید و امتیاز را به حریف واگذار می‌کنید. البته حالت دیگر هم این است که در طرف دیگر قرار بگیرید و سعی کنید با فریب دادن گوسفندان حریف، آن ها را مال خود کنید.

Sheeping Around از آن دست بازی‌های کارتی است که نوبت‌دهی در آن نقش مهمی دارد.

به طور کلی هدف از نبرد‌ها ساده است و نحوه حرکات و گیم‌پلی بازی مکانیزم پیچیده‌ای ندارد. Sheeping Around از آن دست بازی‌های کارتی است که نوبت در آن نقش مهمی دارد و باید به آن دقت کرد. هربار که شما حرکتی را انجام می‌دهید نوبت شما تمام می‌شود و باید منتظر حرکت رقیبتان باشید. در واقع سیستم نوبت‌دهی بازی باعث شده است که تصمیم گیری ها سخت‌تر شوند و عواقب کار‌هایتان جبران ناپذیر است. علاوه بر نبرد‌های عادی در بازی شاهد بخش فروشگاه هستیم. در قسمت فروشگاه می‌توانید به امتیازات زیادی دسترسی داشته باشید که با بدست آوردن آن‌ها پیشروی و پیشرفت در بازی راحت تر می‌شود. البته با پیروزی در نبرد‌ها هم می‌توانید امتیازاتی را کسب کنید و قسمت فروشگاه صرفا یک بخش اضافه و کمکی برای کسب امتیازات است.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

Sheeping Around با گیم‌پلی جذاب و المان‌های بامزه خود می‌تواند به یک بازی سرگرم کننده و جذاب تبدیل شود. اگر به بازی‌های کارتی و استراتژیکی علاقه‌مند هستید و به دنبال یک تجربه جدید در این سبک می‌گردید، بازی Sheeping Around گزینه مناسبی برای شما است.  درکنار دانلود بازی نظرات خود را با ما در میان بگذارید و از صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، برای مشاهده فهرستی بلند بالا از بهترین بازی‌ها، دیدن کنید.

دانلود بازی Sheeping Around

قیمت روز گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی و قیمت انواع برندهای گوشی نظیر  قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده