نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

مارتین مک‌ دونا در فیلم جدیدش با سرچلایت پیکچرز همکاری می‌کند؛ معرفی بازیگران اصلی

مارتین مک‌ دونا، کارگردان فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri برای ساخت فیلم جدیدش بار دیگر با سرچلایت پیکچرز همکاری می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم بعدی کارگردان فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) مشخص شده است. طبق خبرهای منتشر شده، مارتین مک دونا در حال همکاری دوباره با شرکت سرچلایت پیکچرز برای ساخت فیلم جدیدش است. مک‌دونا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این اثر را بر عهده دارد که اتفاقات فیلم در یک جزیره دور افتاده در جمهوری ایرلند جریان دارد و داستان دو دوست چندین و چند ساله را دنبال می‌کند. در ادامه یکی از این دو دوست به‌طور ناگهانی به دوستی‌شان خاتمه می‌دهد که عواقب نگران کننده‌ای برای هر دو به همراه خواهد داشت. همچنین ددلاین در بروزرسانی خبر خود اعلام کرد که نام فیلم قرار است The Banshees of Inisheer (بنشی‌های اینیشیر) باشد.

مارتین مک‌ دونا، کالین فارل و برندن گلسون

شرکت Film4 (فیلم۴) وظیفه تامین مالی و سرچلایت پیکچرز وظیفه نمایش و اکران فیلم جدید مک‌دونا را بر عهده دارند. مراحل فیلمبرداری فیلم The Banshees of Inisheer قرار است از تابستان سال ۲۰۲۰ انجام شود، اما زمانی برای اکران فیلم اعلام نشده است. پیش از این فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شده بود و در نهایت فرانسیس مک‌دورمند برای بهترین بازیگر نقش اول زن و سم راکول برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد موفق به دریافت جایزه اسکار شدند. مک‌دونا نیز تاکنون نامزد دریافت ۷ جایزه اسکار شده و یکبار و برای کارگردانی و ساخت فیلم کوتاه Six Shooter در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه شده بود.

مک‌دونا وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم In Bruges (در بروژ) و فیلم Seven Psychopaths (هفت روانی) را نیز بر عهده داشته است. ددلاین نیز در یک خبر اختصاصی اعلام کرد که کالین فارل و برندن گلسون که پیش از این در فیلم In Bruges با مک‌دونا همکاری کرده بودند، قرار است بار دیگر در فیلم The Banshees of Inisheer با وی همکاری کنند و نقش‌های اصلی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. فارل در فیلم Seven Psychopaths نیز با مک‌دونا همکاری کرده بود و قرار است برای سومین‌بار با این کارگردان برنده جایزه اسکار همکاری کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده