نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

کار روی مدل بچه دایناسور فیلم Jurassic World 3 به اتمام رسید

کالین ترورو با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحلی طراحی و آزمایش مدل بچه دایناسور فیلم Jurassic World 3 خبر داده است.

مدتی پیش ویدیویی از پشت صحنه فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک 3) منتشر شد که در آن شاهد آزمایش مدل یک بچه دایناسور از گونه تریسراتوپس (Triceratops) بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این مدل بچه دایناسور آمده شده است. کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) که وظیفه کارگردانی قسمت سوم را نیز بر عهده دارد، به‌تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده که در این تصویر شاهد نسخه کامل و آماده مدل بچه دایناسور تریسراتوپس هستیم که طبق گفته ترورو کار روی آن به اتمام رسیده است. این تصویر به خوبی کیفیت بالای مدل این دایناسور را نشان می‌دهد که تلاش زیادی برای طراحی و تکمیل آن انجام شده است. بااین‌حال، مشخص نیست که قرار است شاهد چه تعداد مدل دایناسور باشیم، اما استفاده از مدل به‌جای CGI کامل می‌تواند به بهبود کیفیت بصری فیلم بسیار کمک کند. شما در ادامه می‌تواند این تصویر را مشاهده کنید:

مدل بچه دایناسور در فیلم Jurassic World 3

کریس پرت در نقش اوون گریدی، برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ، سم نیل در نقش دکتر آلن گرانت، لورا درن در نقش الی ساتلر، جف گلدبلوم در نقش یان مالکوم، دنیلا پیندا در نقش زیا رودریگوئز، جاستیس اسمیت در نقش فرانکلین وب، جیک جانسون در نقش لوری کورترس، عمر سی در نقش بری، دیواندا وایز و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Jurassic World 3 تایید و اعلام شده است. علاوه‌بر کارگردانی، ترورو به‌همراه امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) وظیفه نوشتن فیلمنامه دنیای ژوراسیک ۳ را نیز بر عهده دارد.

فیلم Jurassic World 3 برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از ماه فوریه ۲۰۲۰ (بهمن یا اسفند ۱۳۹۸) آغاز شود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده