ویژگی های یک شرکت سئو حرفه ای از نگاه وب ۲۴
امروزه بسیاری از کسبوکارهای سنتی وارد فاز اینترنتی شدهاند. ورود شما بهعنوان مدیر ارشد یا بنیانگذار به دنیای کسبوکارهای مبتنی بر وب و اپلیکیشن نیازمند یادگیری و آشنایی با مفاهیمی مثل اصول سئو و دیجیتال مارکتینگ است.
اگر ذهنیت درستی از مارکتینگ داشته باشیم درک دیجیتال مارکتینگ چندان پیچیده نخواهد بود. وقتی از کسبوکار اینترنتی صحبت میکنیم یعنی مشتریان شما برای استفاده از محصول یا خدمت شما باید جایی در فضای اینترنت از شما نشانهای بیابند؛ تبلیغات، جذب، شناسایی، رهگیری و سایر فعالیتهای فروشمحور در فضای اینترنت را با عنوان دیجیتال مارکتینگ میشناسیم. بنابراین همانطور که این فرآیندها برای کسب و کارها موردنیاز است، آموزش دیجیتال مارکتینگ برای مدیران نیز بسیار ضروری است.
احتمالاً حدس زدهاید که سئو سایت و طراحی سایت ملزوماتی بهم پیوسته و بسیار تخصصی هستند. یک راهکار مطمئن برونسپاری پروژه طراحی سایت و سئو سایت به یک شرکت معتبر است. شرکت وب۲۴ یک شرکت طراحی سایت در تهران است که علاوهبر طراحی سایت حرفهای، خدمات سئو و تولید محتوا را نیز بهصورت حرفهای ارائه میکند. وب۲۴ و سئو۲۴ از ۰ تا ۱۰۰ کار درکنار شما خواهد بود تا به یک وبسایت ایدهآل و درآمدزا برسید. یکی از نقاط مثبت وب۲۴ مدیریت رضا شیرازی است، شخصی که سالها تجربه عملی و درخشان دارد و هرکس کوچکترین آشنایی با سئو داشته باشد حتماً اسم رضا شیرازی به گوش او آشناست. شرکت وب۲۴ به همراهی سئو۲۴ سابقه درخشانی درحوزه طراحی سایت حرفهای و سئو دارد. برای مشاوره سئو و سفارش سئو میتوانید ازطریق سایت شرکت وب ۲۴ سفارش خود را ثبت کنید.
برای انتخاب بهترین شرکت سئو شاخصهای زیر بسیار مهم است
تخصص
قبل از هرچیز باید مطمئن شویم که شرکتی که انتخاب میکنیم واقعاً سواد و علم سئو را دارد. نمیتوانیم درباره سئو کسبوکارمان ریسک کنیم و به افراد جویای نام اعتماد کنیم، چرا که سئو به شکل مستقیم با درآمد ما از سایت اعتبار دارد و یک تصمیم اشتباه ممکن است کسبوکار را به ورطه نابودی بکشاند. ضمن اینکه تعرفه سئو در قبال خدمات سئو تضمینی خیلی مشخص نیست و هر کسی قیمت سئو متفاوتی دارد.
کارنامه و تجربه
درباره شرکت پرسوجو کنیم، چه پروژههایی انجام دادهاند؟ چقدر سابقه کار دارند؟ گفتنی است برای مثال شرکت وب۲۴ از سال ۱۳۸۸ پا به عرصه گذاشته است و از این نظر بسیار پیشتاز و مقدم بوده است. حتماً شنیدهاید که سئو تجربه است و بهطور متداول افرادی متخصصتر هستند که تجربه بیشتری در این حوزه دارند. علت آن است که الگوریتمهای گوگل و سایر موتورهای جستوجو به شکل مشروح و قطعی در اختیار هیچکس قرار ندارد و این استراتژیهای موفق گذشته است که تصویری از موفقیتهای بعدی در ذهن میسازد.
تعرفه
برکسی پوشیده نیست که بودجهای که برای سئو سایت کنار گذاشتهایم محدود است و انتظار داریم نتیجه آن را هم دریافت کنیم. تعرفه سئو موضوعی است که این روزها اغلب کمی غیرکارشناسی اعلام میشود که خود گواه غیرحرفهای بودن شرکت است. قیمت سئو و خدمات آن گاهی اوقات بسیار بالا تعیین میشود که توجیه عقلانی و منطقی ندارد و گاهی اوقات نیز شرکتهای جویای نام قیمت سئو را بسیار پایین اعلام میکنند تا شرکت سئو بتواند پروژه را بگیرد و بهنوعی برای خودش نمونه کار داشته باشد.
توجه کنید که وبسایت شما کانال مهمی از کسبوکار شماست و محل سعی و خطا نیست. وبسایت شما محل یادگیری سئو نیست که افراد کم تجربه بخواهند دانش خود را محک بزنند، شما قصد دارید بهترین باشید پس بهترینها را درکنار خود قرار دهید.
اعتبار
درباره برند شرکت سئو که انتخاب میکنید تحقیق کنید، سفارش سئو به شرکتهایی که ناگهانی و به اصطلاح «یک شبه» معروف شدهاند بسیار نگرانکننده است. برخی شرکتها در یک بازه زمانی بهشدت تبلیغات میکنند و سروصدا به راه میاندازند بدون اینکه بهطور دقیق به تحلیل و آنالیز سایت بپردازند، اما پس از چند ماه این آتش فروکش میکند و این شرکتها محو میشوند! به ثبات و پایداری شرکت دقت کنید، آیا شهرت این شرکت مربوطبه همین امسال است؟ آیا این سطح از مشتریمداری قبلاً هم در این شرکت وجود داشته است؟ یا پای یک شو تبلیغاتی در میان است؟
دوره آموزش سئو و آموزش بهینهسازی سایت که توسط رضا شیرازی تدریس میشود، براساس آموزش محتوا محور و کاربردی سئو است. او با تجربهای که در زمینه سئو در کشورهای مختلف داشته و آن را در سایتهای ایرانی استفاده کرده است، دانش سئو را به زبان کاملا ساده در اختیارتان قرار میدهد تا پس از گذراندن دوره و متخصص شدنتان، خود انتخاب کنید که بین روشهای کاربردی یا تجربی کدام را انتخاب کنید.
پایان رپورتاژ آگهی/.