// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

بازی زولا دو میلیون کاربر ثبت شده در ایران دارد

بر اساس جدید‌ترین آمار اعلام‌شده از زولا، این بازی در حال حاضر دو میلیون کاربر ثبت‌شده در ایران دارد.

در جریان کنفرانس سورنا گیمز که امروز برگزار شد، مهدی جهانگیری از شرکت سورنا گیمز اطلاعات و آمار مختلفی از بازی زولا ارائه کرد. در این رویداد ضمن معرفی یک سری محتویات جدید که قرار است در آینده با نام هخامنش به بازی اضافه شوند، جهانگیری آماری از وضعیت فعلی زولا هم ارائه کرد. 

بر اساس اعلام جهانگیری، بازار بازی ایران در حال حاضر ارزشی معادل ۹۲۰ میلیارد تومان دارد که ۸۱ درصد از جامعه گیمینگ ایران را کاربران موبایل و تبلت، ۳۳ درصد را کنسول و ۲۵ درصد را کاربران پی‌سی تشکیل می‌دهند. دلیل اینکه مجموع این آمار هم ۱۳۹ درصد می‌شود، این است که به‌صورت میانگین هر کاربر به ۱.۴ پلتفرم دسترسی دارد و محدود به استفاده از فقط یک پلتفرم نیست. همچنین ارزش پلتفرم پی‌سی در ایران، ۶۹ میلیارد تومان در سال است که زولا هم در این بخش فعالیت دارد. 

جهانگیری در ادامه، اعلام کرد که تعداد کاربرانی که برای تجربه بازی زولا ثبت‌نام کرده‌اند، به ۲ میلیون نفر رسیده است و از این بین، ۷۰۰ هزار نفر کاربرانِ فعال بازی هستند که در بین آن‌ها هم تقریبا ۸۰ درصد را مردان و ۲۰ درصد را هم خانم‌ها تشکیل می‌دهند. جهانگیری در ادامه به آمار‌های مرتبط با مسابقات زولا هم اشاره و اعلام کرد که برای زولا، لیگ منسجمی برگزار و جوایز مختلفی هم به بازیکنان تعلق می‌گیرد. از ابتدای سال ۹۷، ۱۴۰۸۳ نفر در مسابقات زولا شرکت کرده‌اند که اکسین در سال ۹۷ قهرمان لیگ زولا شد و قرار است به جام‌جهانی هم اعزام شود. همچنین در سال ۹۸، در مجموع ۸۰ میلیون تومان جایزه برای مسابقات زولا در نظر گرفته که برای مثال، جایزه فینال مسابقات ۵۰ میلیون تومان بوده است. 

در ادامه سورنا گیمز با نمایش تریلری، زولا موبایل را هم تایید کرد که قرار است در آینده منتشر شود و همچنین نمایش خیلی کوتاهی از یک بخش جدید بازی هم پخش شد که با وجود تایید نشدن رسمی و مستقیم از طرف سازندگان، به بخش بتل رویال بازی زولا مربوط می‌شود. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده