نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تیم‌های راه‌ یافته به Los Angeles Major بازی Dota 2 مشخص شدند

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات ESL One Los Angeles Major با پایان مرحله‌ی مقدماتی این رویداد دارای امتیازِ Dota Pro Circuit مشخص شدند.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، پرونده‌ی مرحله‌ی مقدماتی تورنمنت ESL One Los Angeles Major بازی Dota 2 پس از ۸ روز رقابت هیجان‌انگیز و تماشایی تیم‌ها در شش منطقه‌ی اصلی پایان یافت و نهایتاً ۱۵ تیم واجد شرایط شرکت در مرحله‌ی گروهی این رویداد دارای امتیازِ Dota Pro Circuit شدند. در این دوره از مسابقات، سه سهمیه برای مناطق اروپا، چین و جنوب‌شرقی آسیا و دو سهمیه برای مناطق آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و CIS (کشورهای مستقل مشترک المنافع) در نظر گرفته شده بود و در مجموع پانزده تیم با شرکت در مرحله‌ی مقدماتی شانس رقابت در مرحله‌ی بعدی را به دست آوردند. دراین‌میان، قهرمان مسابقات StarLadder ImbaTV Minor نیز به‌طور مستقیم به ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس راه می‌یابد و فهرست تیم‌های حاضر در این رویداد بزرگ را تکمیل می‌کند. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب فهرست تیم‌های حاضر در سومین میجور فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را مشاهده کنید.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات ای‌اس‌ال وان لس‌آنجلس

Chaos Esports ClubTeam AdroitRoyal Never Give UpTeam Secret
Thunder PredatorNatus VincereEHOMEOG
beastcoastVirtus.proFnaticNinjas in Pyjamas
قهرمان SLi MinorEvil GeniusesGeek FamInvictus Gaming

برای مسابقات ESL One Los Angeles Major در مجموع جایزه‌ی نقدی ۱ میلیون دلاری و ۱۵ هزار امتیازِ Dota Pro Circuit در نظر گرفته شده است که بین شانزده تیم شرکت‌کننده تقسیم می‌شود. در مرحله‌ی گروهی مسابقات ابتدا تیم‌ها به ۴ گروه تقسیم می‌شوند و در گروه‌هایشان به رقابت می‌پردازند. تیم‌ها به ازای هر پیروزی امتیاز کسب می‌کنند و این امتیازات آن‌ها را در یکی از چهار جایگاه موجود قرار می‌دهد. پس از پایان این مرحله، دو تیم ابتدای جدول هر گروه به براکت بالایی و دو تیم انتهای جدول هر گروه به براکت پایینی مرحله اصلی راه پیدا می‌کنند. تیم‌ها در مرحله اصلی مسابقات در براکتی دو حذفی به مصاف هم می‌روند و نحوه‌ی برگزاری دیدارهای این مرحله منهای «اولین دیدارهای براکت پایینی» و «دیدار فینال» که به ترتیب به‌صورت Best-of-One و Best-of-Five پیگیری می‌شوند، به‌شکل Best-of-Three است. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده