// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Dead Cells برای کاربران ژاپنی سرویس سوییچ آنلاین رایگان خواهد شد

شرکت موشن تویین اعلام کرده است که اعضای ژاپنی سرویس نینتندو سوییچ آنلاین به‌زودی می‌توانند بازی Dead Cells را به رایگان تجربه کنند.

شاید بتوان تفاوت‌های زیادی بین مزایای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین برای کاربران ژاپنی در مقایسه با سایر کشورها قائل شد؛ چراکه زمانی کاربران ژاپنی نسبت‌به سایر اعضای سرویس می‌توانستند یک بازی NES اضافه دریافت کنند. همچنین گاهی اوقات امکان تجربه‌ی نسخه آزمایشی (Trial) برخی بازی‌ها به آن‌ها داده می‌شد. حالا هم یک امتیاز جدید برای این کاربران در نظر گرفته شده است که فعلا برای اعضای سایر کشورها در نظر گرفته نشده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس خبری که در حساب توییتر شرکت Nintendo منتشر شده است، بازی Dead Cells برای مدت محدودی برای اعضای ژاپنی سرویس Nintendo Switch Online به‌رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. این فرصت بخشی از برنامه‌ای با‌ نام Issei Trial است که پیش‌تر برای بازی‌های دیگری مانند Captain Toad نیز اجرا شده بود. این برنامه قرار است در تاریخ ۲۴ ماه فوریه تا یکم ماه مارس (۵ تا ۱۱ اسفند ماه) فعال شود. هیچ محدودیت زمانی برای تجربه بازی Dead Cells در این بازه‌ی زمانی وجود ندارد و تمامی پیشرفت‌های شما نیز در نهایت قابل انتقال به نسخه‌ی اصلی بازی خواهد بود. همچنین در این بازه‌ی زمانی می‌توانید Dead Cells را با ۳۰ درصد تخفیف یعنی به قیمت حدودی ۱۱ دلار تهیه کنید.

با توجه به این‌که بسته الحاقی جدید بازی با نام The Bad Seed به‌تازگی منتشر شده است، شرکت Motion Twin قصد دارد یک تست رایگان را از بازی در اختیار اعضای ژاپنی سرویس نینتندو سوییچ آنلاین قرار دهد تا در نهایت بتواند تعدادی از آنان را مجاب به خرید بازی کند.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده