// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

انجمن های گفتگوی پلی استیشن به‌زودی تعطیل می‌شود

سونی اعلام کرده است که از تاریخ ۲۷ ماه فوریه فروم یا همان انجمن های پلی استیشن را غیرفعال خواهدکرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت سونی رسما اعلام کرده است که انجمن‌های گفتگوی پلی‌ استیشن را که در آمریکای شمالی و اروپا چندین سال است فعالیت می‌کنند، در تاریخ ۲۷ ماه فوریه (۸ اسفند ماه) غیرفعال خواهد کرد. شرکت Sony ظاهرا قصد دارد با این کار ادامه‌ی فعالیت جامعه بازیکنان پلی‌استیشن را به شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و بلاگ رسمی پلی‌استیشن محدود کند.

بیشترین زمان فعالیت انجمن های گفتگوی پلی‌استیشن مربوط به زمانی بود که کنسول پلی استیشن 2 در اوج بود و پس از آن تاکنون از شلوغی این انجمن‌ها کاسته شده است و کاربران دیگر مانند آن زمان در آن‌جا فعال نیستند. اگرچه سونی به‌صورت رسمی توضیحی پیرامون غیرفعال کردن این انجمن‌ها ارائه نداده است، اما احتمالا دلیل این امر وجود شبکه‌های اجتماعی گسترده و فراگیر است که هم کار کاربران و هم شرکت سونی را راحت‌تر می‌کنند.

یک احتمال دیگر نیز مطرح است که شاید سونی قصد رونمایی از یک ویژگی یا محل جدید را داشته باشد. در راستای سایر اخبار مرتبط با سونی، کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی روانه‌ی بازار شود. این شرکت همچنین پیش‌تر اعلام کرده بود که در رویداد E3 2020 حضور نخواهد داشت. شاید مجموع این اخبار را بتوانیم این‌گونه تعبیر کنیم که خبر یا رونمایی بزرگی از سوی این شرکت در راه است.

نظرات خود را در رابطه با این اقدام سونی با ما در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده