// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Assassin's Creed Syndicate و Faeria بازی های رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود

کاربران فروشگاه اپیک گیمز از تاریخ یک اسفند ماه می‌توانند بازی‌های Assassin's Creed Syndicate و Faeria را به‌رایگان دانلود و تجربه کنند.

هفته گذشته بود که دو بازی Kingdom Come: Deliverance و Aztez به‌صورت رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفت. البته اشاره کنم که این دو بازی همچنان رایگان هستند و تا تاریخ یک اسفند ماه (۲۰ فوریه) و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، قادر به دریافت آن‌ها به‌صورت رایگان هستید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پس از تاریخ و ساعت ذکر شده، بازی‌های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار می‌گیرند. اولین بازی رایگان، Assassin's Creed Syndicate است که در سال ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفت. سیندیکیت، بازیکنان را وارد دوران انقلاب صنعتی در لندن می‌کند و می‌توانید در نقش جیکوب و ایو فرای قرار بگیرید. کاربرانی که به ساختار قدیمی و غیر نقش آفرینی Assassin's Creed علاقه‌مند هستند، می‌توانند نگاه ویژه‌ای به Assassin's Creed Syndicate داشته باشند. بااینکه المان‌های نقش‌آفرینی هم در بازی مشاهده می‌شود، اما هنوز شکل و شمایل اسسینز کریدهای قدیمی را دارد. 

دومین بازی رایگان آینده، Faeria نام دارد. Faeira یک بازی استراتژی با المان‌های نوبتی است که می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران فروشگاه اپیک گیمز، در تاریخ یک اسفند ماه تا تاریخ هشت اسفند می‌توانند جهت دریافت این دو بازی به‌صورت رایگان اقدام کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد Assassin's Creed Syndicate چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن راضی بوده‌اید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده