نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Little Misfortune؛ ماجراجوی بدشانس

در بازی موبایل Little Misfortune به ماجراجویی عجیب و پر رمز و رازی خواهید رفت تا پرده از اسرار مأموریت Misfortune بردارید. با زومجی همراه باشید.

همه ما به ماجراجویی و تجربه اتفاقات جدید علاقه داریم و دوست داریم با انجام کارهای جدید، تجربه‌های گرانب‌هایی کسب کنیم. تجربه این ماجرا‌ها باعث می‌شود روند زندگی‌مان از یکنواختی در بیاید. بازی‌های ویدیویی یکی از این ماجراجویی‌های جذاب است که بازیکن غرق جهان‌هایی بکر و رؤیایی می‌شود و در فضاهای جدیدی گشت‌و‌گذار می‌کند. استودیو‌های مختلفی وجود دارند که با روایت داستان‌ها و مأموریت‌های جدید، ماجراهای جدیدی را به این صنعت دوست‌داشتنی می‌آورند. استودیو Killmonday Games یکی از این توسعه‌دهندگان است که ما را به ماجراهای مهیجی می‌برد. بازی موبایل Little Misfortune اثری است در سبک ماجراجویی است که بازیکن به همراه به اسم Misfortune به یک گشت‌و‌گذار مرموز می‌رود. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

Little Misfortune

بازی حالتی تعاملی دارد و تصمیمات بازیکن روی کلیت داستان تأثیر می‌گذارد

داستان بازی اندروید Little Misfortune روایتگر دختری ۸ ساله به نام میسفُرچون است که قرار است برای کسب «خوشبختی درون» پا به ماجراهای مرموز و اسرارآمیزی می‌گذارد. این دختر کوچک قصد دارد برای خوشحال کردن مادرش «خوشبختی درون» را پیدا کند و به او هدیه بدهد. میسفرچون با کمک یک صدای درونی با نام Mr.Voice به جنگل می‌رود تا شانس خود را برای یافتن مقصود خود امتحان کند. داستان بازی پرکشش و جذاب است و بازیکن اشتیاق بالایی در گشت‌و‌گذار در این جهان دوست‌داشتنی دارد. روند بازی همانند بازی‌های اشاره و کلیک است و بازیکن با کلیک بر آیتم‌ها و انجام مأموریت‌های مختلف روند داستانی بازی را به پیش می‌برد. بازی آیفون Little Misfortune حالتی تعاملی دارد؛ به طوری‌که بازیکن با انتخاب‌های خود می‌تواند سرنوشت کلی بازی را تغییر بدهد. هر انتخاب بازیکن تا پایان داستان حفظ می‌شود و تأثیر آن به مرور در بازی قابل مشاهده است. در مجموع بازی Little Misfortune جزو بهترین بازی‌های اندروید محسوب می‌شود که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود.

Little Misfortune

بازی فضایی مرموز و اسرارآمیز برای ماجراجویی دارد

بازی موبایل Little Misfortune به‌صورت دوبعدی طراحی شده است و فضای کلی آن کارتونی است. انیمیشن‌های بازی به خوبی کار شده‌اند و شاهد عملکرد‌های مختلفی از شخصیت‌ها و موجودات مختلف بازی هستیم. این اثر ارزشمند از موسیقی متن غنی و جذابی بهره می‌برد و قطعات آن بازیکن را غرق در جهانی مرموز و اسرارآمیز می‌کند. صداپیشگان بازی نقش‌های خود را بسیار خوب ایفا کرده‌اند و ارتباط خوب و دوست‌داشتنی بین میسفرچون و مستر وُیس را شاهد هستیم. لازم به ذکر است، بازی موبایل Little Misfortune به‌صورت آفلاین قابل انجام است. همچنین، این بازی هم‌اکنون در فروشگاه اپ استور با قیمت ۷ دلار و در فروشگاه گوگل‌پلی با قیمت ۹ دلار در دسترس قرار دارد.

Little Misfortune

بازی موبایل Little Misfortune اثری سرگرم‌کننده و جذاب است که توصیه می‌شود بازیکنان علاقه‌مند به سبک ماجراجویی،‌ این بازی را تجربه کنند. داستان پرکشش، گیم‌پلی روان و گرافیک بصری چشم‌نواز آن جزو نکات مثبت و باارزش این اثر محسوب می‌شود. شما می‌توانید ازطریق لینک‌های پایین این بازی زیبا را خریداری، دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Little Misfortune


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده