نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

احتمال ساخت نسخه جدیدی از Capcom Vs براساس گفته‌های صداپیشه Devil May Cry V

صداپیشه شخصیت V در Devil May Cry V احتمالاً یکی از خبر‌های غافل‌گیر کننده آینده کپکام را که مربوط به نسخه بعدی از مجموعه بازی‌های Capcom Vs می‌شود، لو داده است.

سری بازی‌های مبارزه‌ای شرکت کپکام (Capcom) با عنوان Capcom vs از سال‌ها قبل به شکل‌های مختلف تولید شده‌اند و هر بار شخصیت‌های این شرکت ژاپنی را مقابل شخصیت‌هایی از شرکت‌های دیگر قرار داده‌اند. اکنون طبق جدیدترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد کپکام در حال تولید نسخه‌ی جدیدی از مجموعه‌ی Capcom vs است؛ بازی‌ای که هرچند هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، ولی توسط یکی از صداپیشگان Devil May Cry V لو رفته است.

برایان هنفورد، صداپیشه‌ی شخصیت V توئیتی ارسال کرده و از اشتیاق خود برای نسخه‌ی بعدی Capcom vs گفته است:

به شدت برای نسخه‌ی بعدی Capcom vs هیجان‌زده هستم! بازی‌ای با شخصیت‌های جدید ولی بسیار نزدیک به نسخه‌های قبلی.

هرچند هنفورد اطلاعات بیشتری از این پروژه نداده است، ولی به‌نظر می‌رسد او به‌نوعی سورپرایز کپکام را پیش از رونمایی رسمی آن لو داده و از هشتگ مخصوصی تحت‌عنوان CapcomVS هم برای این قضیه استفاده کرده است. از آنجایی که این صداپیشه صحبتی از Marvel vs Capcom نکرده و همین‌طور از «شخصیت‌های جدید» گفته است، احتمال دارد با زیرمجموعه‌ی متفاوتی از این سری بازی مبارزه ای همراه شویم؛ بازی‌هایی که شامل نمونه‌های مختلفی از SNK vs Capcom و Tatsunoko vs Capcom تا همین Marvel vs Capcom می‌شوند که البته آخرین نسخه‌ی آن یعنی Marvel vs Capcom: Infinite با عرضه در سال ۲۰۱۷ نتوانست آن‌طور که باید و شاید موفقیت‌آمیز عمل کند. در سال ۲۰۱۸ هم شایعه‌ای منتشر شد مبنی براینکه کپکام قصد دارد این بازی را با تغییرات فراوان، یک‌بار دیگر تحت عنوان Marvel vs Capcom 4 منتشر شد؛ شایعه‌ای که بعدها خبری از آن نشد، ولی شاید هم ارتباطی با صحبت‌های اخیر هنفورد داشته باشد.

دیگر بازی مبارزه‌ای معروف کپکام یعنی استریت فایتر 5 (Street Fighter V) هم هرچند در ابتدا عملکردی در حد و اندازه‌ی این سری قدیمی نداشت، ولی به‌تدریج توانست با بهبود در بخش‌های مختلف و اضافه کردن محتویات بیشتر، دل طرفداران را به‌دست آورد و دو روز قبل هم نسخه‌ی کامل آن با نام Street Fighter V: Champion Edition برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد.

اگر کپکام قصد معرفی Capcom vs جدید را در سال جاری داشته باشد، موقعیت‌های زیادی پیش‌روی این شرکت خواهد بود. از E3 2020 که کمتر از چهار ماه دیگر برگزار می‌شود و کپکام هم در آن حضور خواهد داشت، تا Evo 2020 که پنج ماه دیگر میزبان مهم‌ترین مسابقات ورزش‌های الکترونیک در سبک مبارزه‌ای خواهد بود و بازی Marvel vs Capcom 2 هم به مناسبت بیست‌سالگی خود در آن حضور پیدا می‌کند. همین‌طور کنفرانس‌های سونی و مایکروسافت برای معرفی کامل کنسول‌های نسل بعدی این دو شرکت هم در راه هستند که شاید بتوانیم در آن‌ها شاهد رونمایی از این بازی باشیم.

شما منتظر چه بازی‌ای از مجموعه‌ی Capcom vs هستید؟ نظرات خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده