// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰

بسته الحاقی رایگان بازی Katana Zero بزرگ‌تر از حد انتظار خواهد بود

استودیو Askiisoft اعلام کرد بسته الحاقی رایگان بازی Katana Zero سه برابر بزرگ‌تر از آن چیزی است که برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند.

آخرین خبر مهمی که از بازی Katana Zero منتشر شد، مربوط‌ به آپدیت سال جاری این بازی بود که می‌توانستید به‌واسطه‌ی آن گربه‌ی داخل بازی را نوازش کنید. پس از این آپدیت دیگر خبر خاصی از سوی استودیو Askiisoft نبود و ظاهرا این استودیو مشغول کار کردن روی پروژه‌ی دیگری بوده است.

حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو گفته که در حال کار کردن روی بسته‌ی الحاقی جدید این بازی است که قرار است به‌صورت رایگان منتشر شود. طبق گفته‌ی این استودیو زمان بیشتری برای ساخت آن باید صرف شود؛ چراکه بیش از آن‌چه که پیش‌تر برنامه‌ریزی شده بود، وسعت دارد و تقریبا سه برابر اندازه‌ی پیش‌بینی شده خواهد بود. بخش‌هایی از صحبت‌های یکی از افراد تیم توسعه بازی را در زیر مطالعه می‌کنید:

سلام به همه، مدت زیادی بود که خبری از بازی Katana Zero برای شما نداشتیم. بسته الحاقی جدید این بازی به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، اما باید کمی بیشتر صبر کنید؛ چراکه اندازه‌ی آن سه برابر اندازه‌ای است که پیش‌تر برای آن برنامه‌ریزی کرده بودیم! از صبر شما کمال تشکر را داریم.

Katana Zero

بازی Katana Zero در بررسی زومجی نمره‌ی عالی ۹ را دریافت کرده است. بخشی از نظر زومجی را در مورد این بازی هک اند اسلش در زیر مطالعه می‌کنید:

اگر دل‌تان هوس خاطره بازی با آثار قدیمی میکرو و آتاری را کرده، اگر دوست دارید پا جای پای یک سامورایی قاتل ساکت و خشن بگذارید و خشونت فیلم‌های Kill Bill و اکشن‌های خوش‌ریتم جان ویک را با چاشنی بازی معرکه‌ی Hotline Miami بچشید، Katana Zero را بدون لحظه‌ای درنگ تجربه کنید. یک بازی جذاب، سرگرم‌کننده، تاریک و درگیرکننده که در جریان ۴ تا ۵ ساعتی که ماجراهایش طول می‌کشد، درکنار مجذوب کردن شما کاری می‌کند تا ایرادات واقعا کوچکش به‌چشم‌تان نیاید و نهایت لذت ممکن را با مدیوم گیم تجربه کنید.

استودیو Askiisoft در ادامه به موسیقی متن بازی که قرار است روی وینیل یا همان صفحه گرامافون عرضه شود، اشاره کرد و گفت در حال حاضر مشغول کار کردن روی آن هستند. می‌توانید اطلاعات بیشتر از این بازی را در وبسایت آن دنبال کنید و اگر علاقه به خرید آن دارید، می‌توانید از طریق فروشگاه‌های استیم، هامبل و GOG، بازی را به‌قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده