نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه بهبودیافته و رایگان بازی State of Decay 2 با نام Juggernaut منتشر می‌شود

State of Decay 2: Juggernaut Edition، نسخه بازسازی شده و گسترش‌یافته این بازی زامبی محور است که برای ایکس‌ باکس وان و پی‌ سی عرضه می‌شود.

بازی State of Decay 2 زمانی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، بازخورد چندان مثبتی را از طرف منتقدان دریافت نکرد. این بازی در نقد و بررسی زومجی نیز نمره متوسط ۶ را دریافت کرد که در بخش‌هایی از آن می‌خوانیم: «بازی State of Decay 2 دنباله‌ای از یک بازی متوسط نسل هفتمی است که انتظار می‌رفت در این نسخه اشتباهات گذشته خود را برطرف کند. با این حال State of Decay 2 اشتباهات خودش را که برطرف نکرده هیچ مشکلات دیگری را نیز به این مجموعه اضافه کرده است.»

بااین‌حال، این بازی در تشکیل یک جامعه‌ی کاربری قوی، بسیار خوب عمل کرده و براساس اعلام مایکروسافت در ماه آگوست سال ۲۰۱۹، تعداد بازیکنان فعال آن به ۵ میلیون نفر می‌رسید. این امر موجب شد تا استودیوی آندد لبز فرصت جبران شروع ضعیف آن را داشته باشد.

نسخه State of Decay 2: Juggernaut Edition بزرگترین بسته الحاقی این بازی تاکنون محسوب می‌شود که به صورت یک به‌روزرسانی رایگان برای تمامی دارندگان این بازی در پی سی و ایکس باکس وان، شامل مشترکین سرویس Xbox Game Pass در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید در ادامه تریلر گیم‌پلی این بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

احتمالاً مهم‌ترین تغییر این نسخه در مقایسه با بازی اصلی State of Decay 2، اضافه شدن دنیای جهان باز به ساختار آن است. کاربران این بازی، بااضافه شدن این ویژگی، می‌توانند آزادانه به ماجراجویی و گشت‌وگذار در شهر Providence Ridge بپردازند. ضمن این که با دریافت بسته الحاقی Juggernaut Edition، علاوه‌بر مجموعه‌ی جدیدی از سلاح‌های سنگین و جدید بازی، برای مهارت‌ها و زمان‌سنجی در حرکات خود، پاداش دریافت خواهید کرد. از دیگر ویژگی‌های نسخه Juggernaut Edition می‌توان به بهبود جلوه‌های صوتی و تصویری بازی، از قبیل ارتقاء نورپردازی و نحوه نمایش شاخ و برگ گیاهان با هدف بهبود عملکرد بازی، و همچنین دو برابر شدن مجموعه‌ی موسیقی‌های متن بازی در مقایسه با نسخه فعلی اشاره کرد.

سیستم کنترل بازی نیز باوجود جزئی بودن تغییرات، بهبود یافته و بخش آموزشی بازی نیز به منظور آماده‌سازی بهتر بازیکنان و آشنایی با سیستم‌های متنوع کنترل گیم‌پلی این بازی، مجدداً طراحی شده است. ضمن این که چندین باگ و ایراد در مأموریت‌های مختلف بازی شناسایی و برطرف شده است.

این نسخه، علاوه بر بازی اصلی State of Decay 2 و محتوای جدید Juggernaut Edition، تمامی بسته‌های الحاقی سابق آن را نیز شامل خواهد شد. این موارد عبارتند از بسته Independence Pack، Daybreak Pack و State of Decay: Heartland.

کسانی که نسخه Ultimate Edition این بازی را خریداری کرده باشند، در روز انتشار این بازی، یک سری «جوایز انحصاری» را دریافت خواهند کرد. همانطور که بالاتر هم به آن اشاره شد، بازی State of Decay 2: Juggernaut Edition در تاریخ جمعه ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) و همزمان با پایان موعد انحصار این بازی روی پلتفرم پی‌سی منتشر می‌شود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده