// یکشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی Dungeon Faster؛ جنگجوی سیاه‌چاله

Dungeon Faster یک بازی جذاب با جنگجوهای دوست‌داشتنی است، که باید به عمق سیاه‌چاله‌ها سفر و با نگهبانان آن مبارزه کنید. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

بازی‌های کارتی از جمله سبک‌هایی هستند که این روزها طرفداران مخصوص به‌خود را دارند؛ البته این بازی‌ها ساده نیستند بطوریکه، باید در انتخاب هر یک از کارت‌ها دقت و استراتژی خوبی داشته باشید و اگر این کار را به‌درستی انجام ندهید، ادامه بازی برای‌ شما مشکل‌ساز می‌شود. محبوبیت بازی‌های کارتی باعث شده است تا شرکت‌های محبوبی نظیر بلیزارد، شخصیت‌های محبوب دنیای وارکرفت را این‌بار در نبردهای کارتی وارد بازی Hearthstone کند؛ محصولی که هنوز طرفداران زیادی را سرگرم خود می‌کند. این موضوع را بعدها حتی در بازی‌ کلش رویال سوپرسل نیز شاهد بودیم. Dungeon Faster یک بازی مستقل کارتی است که در ادامه مقاله به معرفی آن می‌پردازیم.

بازی موبایل Dungeon Faster که به‌تازگی برای اندروید منتشر شده، شما را در نقش یک جنگجو قرار می‌دهد‌. هدف شما در این بازی رسیدن به آخرین سیاه‌چاله‌ای است که پر شده از دشمنان و تله‌هایی که باید از سد آن‌ها بگذرید.

Dungeon Faster

 بازی در ابتدا شیوه استفاده صحیح از کارت‌ها را آموزش می‌دهد؛ کارت‌هایی که در دسته‌های مختلف نظیر سلامتی جای می‌گیرند و باید شیوه استفاده صحیح آنها در زمان مبارزه با دشمنان را فرا بگیرید. بعد از اتمام بخش آموزشی، باید یک جنگجو را برای خود انتخاب کنید. در مجموع پنج جنگجو برای انتخاب وجود دارد که به ترتیب با نام‌های Thiefo، Hunterka ،Paladyna ،Bukbar و Sorseler شناخته می‌شوند. جنگجوها فقط از نظر ظاهری و اسلحه متفاوت‌اند و هیچکدام برتری بر دیگری ندارند.

موردی که باید در بازی به آن توجه کنید، امن نبودن همه زمین‌ها است

بعد از انتخاب جنگجوی خود وارد سیاه‌چاله می‌شوید و اولین مرحله می‌شوید. بازی یک نقشه بزرگ را که به شکل مارپیچ است در اختیار شما می‌گذارد. در این نقشه هر سیاه‌چاله به دیگری متصل شده‌است و باید هریک را استخراج کنید. در هر سیاه‌چاله یک زمین به شکل کاشی وجود دارد که وظیفه شما جست‌وجو برای پیدا کردن کلید و از همه مهم‌تر راه خروج است. البته بعد از پیدا کردن هر دوی آن‌ها در صورتی می‌توانید از مسیر مشخص شده خارج شوید که نگهبان سیاه‌چاله را نابود کنید. موردی که باید در بازی به آن توجه داشته باشید، امن نبودن همه زمین‌ها است و با یک انتخاب اشتباه گرفتار تله‌های بازی از جمله نیزه و بمب سه‌زمانه می‌شوید.

Dungeon Faster
Dungeon Faster
Dungeon Faster

همان‌طور که اشاره شد در هر سیاه‌چاله یک نگهبان وجود دارد که برای خروج باید آن را شکست دهید. برای مبارزه با نگهبان باید ابزار جنگی داشته باشید که باتوجه‌به جنگجوی خود آن ابزار متفاوت است. به‌عنوان مثال Thiefo که یکی از جنگجوهای بازی است، تیرکمان دارد. برای مبارزه، باید آیتم شمشیر را که نماد ابزار جنگی است، در بین زمین‌ها پیدا کرده و در ادامه کارت مربوط‌به جنگ را انتخاب کنید. دراین بین آیتم‌هایی وجود دارد که در مبارزه به کمک‌تان می‌آیند. یکی از این آیتم‌ها یک همراه به شما اضافه می‌کند و تا زمانی‌ که کشته نشود حملات نگهبانان روی شما تاثیر ندارند.

Dungeon Faster
Dungeon Faster
Dungeon Faster

طراحی بامزه و گاهی خنده‌دار کاراکترها و محیط بازی Dungeon Faster به تجربه چند باره آن کمک می‌کنند و احساس یکنواختی به شما دست ‌نمی‌دهد. اگر بازی Chuchel از استودیو Amanita Design را تجربه کرده باشید، حتما برای موسیقی متن آن را به‌خاطر دارید. موسیقی بازی Dungeon Faster دقیقا به همان شکل جذاب و خنده‌دار کار شده است.

در آخر بازی Dungeon Faster ساخته استودیوی Old Oak Den که برای طراحی آن از موتور بازی‌سازی یونیتی استفاده شده است، یک بازی کارتی با کاراکترها و موسیقی متن جذاب استاگر به بازیهای کارتی علاقه دارید، Dungeon Faster میتواند گزینهای مناسبی برای شما باشد و حتی کسانی که به بازی‌های کارتی علاقه ندارند می‌تواند برای مدتی سرگرم این بازی شوند

دانلود بازی Dungeon Faster


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده