نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

سریال Avenue 5 برای فصل دوم تمدید شد

شبکه HBO سرانجام از تمدید سریال Avenue 5 با بازی هیو لوری و جاش گد، برای فصل دوم خبر داد.

ماه گذشته بود که پخش فصل اول سریال Avenue 5 از شبکه HBO آغاز شد، اما این سریال کمدی جدید نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت نظر مثبت منتقدان و بینندگان را جلب کند و نقدهای متوسطی را دریافت کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه HBO به‌تازگی از تمدید سریال Avenue 5 برای فصل دوم خبر داده که نشان می‌دهد اعتماد زیادی به عوامل تولید سریال دارد. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود فصل دوم سریال Avenue 5 مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO به‌روی آنتن برود. این خبر می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران سریال باشد که اعتقاد دارند سریال پتانسیل‌های خوبی دارد و حال باید دید که آیا در آینده این سریال می‌تواند انتظارات را برآورده کند یا خیر.

آرماندو یانوچی، سازنده و خالق سریال Veep (ویپ)، وظیفه ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی سریال Avenue 5 را بر عهده دارد. هیو لوری در نقش رایان کلارک، سوزی ناکامورا در نقش آیریس کیمورا، ربکا فرانت در نقش کارن کلی، زک وودز در نقش مت اسپنسر، جاش گد در نقش هرمان جاد، نیکی آموکا-برد در نقش راو مولکر، لنورا کریکلو در نقش بیلی مک‌اووی و اتان فیلیپس در نقش اسپایک ویلیامز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Avenue 5 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Avenue 5 یک سریال کمدی و فضایی با محوریت گردشگری فضایی است که اتفاقات آن در ۴۰ سال آینده اتفاق خواهد افتاد که سیستم خورشیدی به جولانگاه گردشگران تبدیل شده است و در سریال شاهد حضور هیو لوری، بازیگر برنده سه جایزه گلدن گلوب، هستیم که نقش کاپیتان و اصلی این سریال علمی تخیلی و کمدی را بر عهده دارد که نمی‌تواند هیچ اشتباهی را انجام دهد.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده